شناسهٔ خبر: 67497155 - سرویس سیاسی
منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

ظریف در یاسوج: آمده‌ایم تا دولت وحدت ملی تشکیل دهیم

محمدجواد ظریف:ما آمده‌ایم تا یک حکومت با وحدت ملی تشکیل دهیم. از اصولگرا، اصلاح‌طلب، همه در دولت پزشکیان هستند. تنها ملاک و میزان برای پزشکیان صداقت، پاکدستی و عقلانیت است. پزشکیان با دروغ، دغل و فریب دشمن مخالف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، عضو ستاد انتخابات مسعود پزشکیان با بیان اینکه ما آمده ایم تا یک دولت با وحدت ملی تشکیل دهیم،گفت: از اصولگرا، اصلاح طلب، همه در دولت پزشکیان هستند. تنها ملاک و میزان برای پزشکیان صداقت، پاکدستی و عقلانیت است.

محمدجوادظریف امروز چهارشنبه - ۱۳ تیرماه - در مصلی شهر یاسوج در جمع مردم استان گفت: سلام به نوادگان آریوبرزن، درود بر بزرگان این شهر، درود بر نماینده ولی فقیه که این مکان را در اختیار ما قرار دارد.

این استاد دانشگاه افزود: شما قهرمان این دیار هستید، این مرز و بوم در طول هزاران سال تاریخ پر افتخار خود، با استقامت شما، با بلندنظری شما، با نگاه آینده نگر شما روید پای خود ایستاده است، متجاوزین به این سرزمین حمله کرده‌اند ولی هیچ گاه نتوانسته‌اند شما را مغلوب خود کنند.

عضو ستاد تاکید کرد: فرهنگ شما آنان را جذب کرد، مردم ما بزرگترین سرمایه‌های این مرز و بوم هستند، بزرگترین فرصت این مرز و بوم هستند، فرصت را در قفس نگه نمی‌دارند، به فرصت باید اجازه شکوفایی بدهیم، نه اینکه او را محدود کنیم و او را زیر فشار تحریم فرو بیاوریم، که هیچ گاه هم فرو نخواهد آمد.

وی ادامه داد: زنان ما آینده سازان این مرز و بوم هستند، آینده سازان ما را نباید با گشت ارشاد تحقیر کرد، جوانان آینده ما هستند، نباید این جوانان را با فیلترکردن و فروختن فیلترشکن تحقیر کرد.

ظریف با اشاره به سخنان پزشکیان مبنی بر اینکه گشت ارشاد و فیلتر اینترنت را نمی‌پذیرد، تصریح کرد: پزشکیان کرامت زنان را پاس خواهد داشت. چرا که او اعلام کرده آمده تا پای این مردم بایستد و دست کاسبان تحریم را کوتاه کند و ما به او آری خواهیم گفت.

عضو ستادانتخاباتی پزشکیان با بیان اینکه ما آمده ایم تا یک حکومت با وحدت ملی تشکیل دهیم، تصریح کرد: از اصولگرا، اصلاح طلب، همه در دولت پزشکیان هستند. تنها ملاک و میزان برای پزشکیان صداقت، پاکدستی و عقلانیت است. پزشکیان با دروغ، دغل و فریب دشمن مخالف است.

ظریف با اشاره به اصولگرایانی که در کنار پزشکیان قرار گرفته اند، یادآور شد: افرادی از ستاد قالیباف را داریم که در تیم پزشکیان فعالیت می‌کنند، چون می‌دانند انتخابات روز جمعه چقدر برای آینده ایران اهمیت دارد، ما با نگاه به آینده نه گذشته، برای بهبود شرایط، برای رفع تحریم‌ها تلاش خواهیم کرد.

عضو ستاد انتخاباتی پزشکیان تاکید کرد: این درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی‌شود، این درد باید با هماهنگی اصلاح طلب، اصولگرا، مستقل درمان شود و ما بتوانیم کسانی را که جز تحریم و تحقیر و بیچارگی برای این کشور نداشتند، روز شنبه به خانه بفرستیم.

وی با بیان اینکه این هدف وادادگی در برابر غرب نیست، گفت: این هدف استقامت برای حقوق مردم است، ما امت میانه‌ایم، تندروی نشانه ضعف است، میانه روی نشانه خودباوری است. ما امت میانه‌ایم و پیامبر بر ما گواه است که همواره در راه مستقیم ایران دوستی به همه اقشار، زنان، مردان، روستاییان، بازنشستگان، معلمان و به همه احترام بگذاریم. ما نمی خواهیم ایران را پاره پاره کنیم، خودی و غیرخودی نداریم، همه ایرانی و زیر پرچم پرافتخار ایران هستند.

منبع: ایرنا