شناسهٔ خبر: 67496129 - سرویس ورزشی
منبع: ایسنا | لینک خبر

درخواست ۴۰ میلیاردی بیرو برای بازگشت به پرسپولیس!

مهدی روزخوش

براساس اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار ایسنا، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان این باشگاه اعلام کرده در قبال قراردادی ۴۰ میلیارد تومانی حاضر به بازگشت به این تیم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بعد از فسخ یک طرفه قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، صحبت‌هایی مطرح شد که نشان می‌داد دو طرف تمایل دارند به دور از درگیری‌های حقوقی به همکاری خود ادامه دهند اما پیشنهاد بالای بیراوند مذاکرات را به بن‌بست کشاند.

در این زمینه خبرنگار ایسنا کسب اطلاع کرد که علیرضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس گفته است در قبال قراردادی ۴۰ میلیارد تومانی حاضر به بازگشت است اما پرسپولیسی‌ها در پاسخ گفته‌اند که بیرو تنها در صورتی می‌تواند برگردد که دقیقا براساس همان قرارداد قبلی‌اش دوباره عقد قرارداد کند.

بیرانوند پارسال وقتی قراردادش را یک طرفه فسخ کرد، برای بازگشت قراردادی دو ساله به امضا رساند که بر اساس آن برای امسال (فصل دوم قرارداد) ۲۰ درصد به پایه قرارداد پارسالش اضافه می‌شد. این یعنی قرارداد ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیونی او به حدود ۱۹ میلیارد تومان در این فصل می‌رسید و باشگاه پرسپولیس برای بازگشت بیرانوند راضی به عقد قراردادی به این ارزش است.

انتهای پیام