شناسهٔ خبر: 67456287 - سرویس سیاسی
منبع: قدسنا | لینک خبر

کارشناس آمریکایی در مصاحبه با خبرگزاری قدس:

 اسرائیل امروز در تمام نقاط جهان منفور است/ حتی یهودیان از اسرائیل دوری می‌کنند

پاول لارودی در مصاحبه با خبرگزاری قدس گفت، افکار عمومی جهان رژیم صهیونیستی را به عنوان یک دولت منفور می‌بیند و این رژیم در سال‌های آینده بیش از پیش از انزوا رنج خواهد برد.

صاحب‌خبر -

 

پاول لارودی، فعال سیاسی آمریکایی و عضو کارزار حمایت از فلسطین، در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری قدس در  خصوص فشارهای بین المللی بر اسرائیل بر سر جنگ غزه و به رسمیت شناختن کشور فلسطین از سوی تعداد فزاینده‌ای از کشورها و تاثیر چنین اقداماتی بر مشکلات فعلی و آینده اسرائیل گفت: اسرائیل امروز در تمام نقاط جهان منفور است، به گونه‌ای که قبل از آغاز نسل‌کشی غزه هرگز تا این حد منفور نبود و اکنون تنها تعداد انگشت شماری از دولت‌ها به طور فعال از اسرائیل حمایت می‌کنند. مردم جهان و حتی جامعه یهودی به نسل‌کشی صهیونیست‌ها در نوار غزه واکنش نشان می‌دهند.

 

وی افزود: اکثر آنها روابط نظامی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و دیپلماتیک خود را کاهش داده یا متوقف کرده‌اند و بسیاری از آنها تصمیم گرفته‌اند کشور فلسطین را در واکنش به جنایات اسرائیل به رسمیت بشناسند.

 

لارودی تصریح کرد: این به رسمیت شناختن فلسطین، ماهیت اسرائیل به عنوان یک نهاد خطرناک و نامطلوب را نشان می‌دهد، بنابراین بعید است این واکنش‌ها موقتی باشند.

 

فعال سیاسی آمریکایی افزود: حتی جمعیت یهودیان جهان نیز به گونه‌‌ای از اسرائیل دوری می‌کنند که هرگز پیش از مشاهده این نسل‌کشی در غزه چنین رفتاری نشان ندادند. اسرائیل در آینده قابل پیشبینی به شدت منزوی خواهد شد. 

 

انتهای پیام / ع ن/ 24