شناسهٔ خبر: 67362841 - سرویس اجتماعی
منبع: آریا | لینک خبر

شهادت شهيده «ريحانه سلطاني نژاد» سند جنايات استکبار جهاني است

صاحب‌خبر -
شهادت شهيده «ريحانه سلطاني نژاد» سند جنايات استکبار جهاني است
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در ویژه برنامه جشن تولد شهیده «ریحانه سلطانی نژاد»، گفت: شهادت شهیده «ریحانه سلطانی نژاد» سند جنایات استکبار جهانی است که با جعل تاریخ و تبلیغات گسترده سعی دارند با استناد به حقوق بشر دروغین هویت واقعی خود را پنهان نماید.

به گزارش ایثار، دکتر جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در ویژه برنامه جشن تولد شهیده«ریحانه سلطانی نژاد» دختر کاپشن صورتی، گوشواره قلبی، که در محل نمازخانه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیر و گرامیداشت دهه امامت و ولایت گفت: شهادت شهیده «ریحانه سلطانی نژاد» سند جنایات استکبار جهانی است که با جعل تاریخ و تبلیغات گسترده سعی دارند با استناد به حقوق بشر دروغین هویت واقعی خود را پنهان نماید.
وی افزود: آمریکا و متحدانش از مقاصد حقوق بشری علیه ملت‌ها استفاده می‌کنند در حالیکه خودشان نه تنها به ساز و کارهای حقوق بشری پایبند نیستند بلکه منشا تمام جنگ ها و جنایات در دنیا هستند.
وی با بیان اینکه مردم آزاده جهان جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را از یاد نخواهند برد، بیان کرد: سرپنجه‌های استکبار جهانی و مدعیان حقوق بشر دروغین به خون زنان و کودکان بی گناه در جای جای جهان آغشته است و حادثه تروریستی کرمان یکی از همین موارد است.
دکتر اسدی با اشاره به اهمیت دهه امامت و ولایت ادامه داد: شهدا موجب عزت ایران اسلامی و شکست استکبار بودند و رمز این پیروزی ولایتمداری و تمسک به سیره اهل بیت(ع) بوده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تاکید کرد: امروز محور مقاومت در یمن، لبنان، عراق، فلسطین و سوریه همه گوش به فرمان فرمانده محور مقاومت، جانشین حضرت ولیعصر(عج) هستند و این مهم به برکت رهبری آگاهانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین خون شهدا حاصل شده است.
در این مراسم به مناسبت عید غدیر، کارکنان سادات شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تجلیل شدند.
لازم به ذکر است «ریحانه سلطانی نژاد» در تاریخ اول تیرماه 1401 در شهر کرمان دیده به جهان گشود. پدرش پیمان و مادرش فاطمه نام داشت. وی به همراه مادر و برادرش محمدامین و 5 تن دیگر از اعضای خانواده اش در چهارمین سالگرد سردار دل‌ها در پی حمله تروریستی روز چهارشنبه 13 دی 1402 در محدوده گلزار شهدای شهر کرمان به شهادت رسیدند. «ریحانه سلطانی نژاد» در فضای مجازی و رسانه‌های خارجی به «دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی» معروف شده است.