شناسهٔ خبر: 67348588 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

جشن‌های "کیلومتری" غدیر در استان سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری جشن‌های "کیلومتری" غدیر در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام عباس عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: برنامه‌های مختلف دهه ولایت از یک ماه گذشته با همکاری شبکه هیئت‌های مذهبی استان سمنان، شهرداری‌های شهرهای مختلف، ائمه محترم جمعه شهرها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان آغاز شده است.

وی افزود: در این مدت بیش از 250 تشکل مردمی و هیئت‌های مذهبی برای برپای جشن‌های این دهه همراهی کرده‌اند و در روز پنجم تیرماه امسال نیز جشن‌های مردمی غدیر با مشارکت همین 250 تشکل و هیئت در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به مهم‌ترین برنامه عید سعید غدیر خم در این استان گفت: در مهم‌ترین این برنامه‌ها "جشن کیلومتری غدیر" در چهار شهرستان بزرگ استان سمنان یعنی شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار برگزار شده و هیئت‌های مذهبی و موکب‌های مذهبی استان سمنان در مسیرهای پیش‌بینی شده 2 تا چهار کیلومتری این جشن بزرگ مستقر خواهند شد.

حجت‌الاسلام عبداللهی تصریح کرد: بیش از یک میلیارد تومان از مجموعه دستگاه‌های مختلف دولتی و غیردولتی برای پشتیبانی از این رزمایش همدلی ذیل پرچم حضرت امیرالمؤمنین (ع) هزینه شده است.

وی افزود: این سلسله جشن‌های مردم پایه یا حمایت و همراهی استانداری سمنان و شهرداری‌های این استان، سپاه‌های شهرستانی و فرمانداری‌ها، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شده و در روز عید سعید غدیر خم به اوج خود خواهد رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ابراز امیدواری کرد تا برنامه‌های عید سعید غدیر خم امسال نسبت به سال‌های گذشته در همه نقاط و شهرهای این استان پرشورتر و از نظر کمی و کیفی، مطلوب‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/363/