شناسهٔ خبر: 67341001 - سرویس استانی
منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

مشارکت بالای انتخاباتی در هدف گذاری مسئولان نظام حرف اول را می‌زند

حوزه/ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان تصریح کرد: مشارکت بالای انتخاباتی در هدف گذاری مسئولان نظام جمهوری اسلامی، حرف اول را می‌زند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی طی سخنانی در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به اهمیت و عظمت عید غدیر و لزوم تلاش همگانی در تعظیم آن ابراز اشت: بی شک بزرگترین حادثه و جشن بعد از نبوت رسول الله، غدیر است، کما این که عید امتداد امامت و رسالت به شمار می رود.

وی افزود: جایگاه حقوقی امامت و رسالت به میزانی ارزشمند است که در طول تاریخ انبیا الهی و امامان، شخصیت حقیقی فدای شخصیت حقوقیشان شد.

امام جمعه کرمان همچنین با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی و انتخابات زودرس در کشور گفت: به لطف الهی ساختار نظام جمهوری اسلامی، ساختاری مطمئن، افتخارآمیز و قانونمند است و هرچند که در رأس دستگاه اجرایی کشور در غم از دست دادن رئیس جمهور شهید نشسته ایم اما کشور با وجود همه فتنه ها و دشمنی‌ها، در امنیت و آرامش کامل به سر می‌برد.

وی ادامه داد: طی چند روز آینده رئیس جمهور جدید انتخاب خواهد شد و دولت با همان قدرت نهضت خدمت رسانی به مردم را ادامه خواهد داد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با تأکید بر این که در بحث انتخابات، مشارکت در هدف گذاری مسئولان نظام جمهوری اسلامی حرف اول را می‌زند، خاطرنشان کرد: پای صندوق‌های رأی سرنوشت کشور مشخص می‌شود و کسی نمی‌تواند به ضرس قاطع بگوید که رئیس جمهور چه کسی خواهد بود.

وی افزود: این نشان دهنده صداقت و اعتماد بالایی است که به مسئولان نظام جمهوری اسلامی وجود دارد و انتخابات مومنانه و متکی به آرا مردم این تابلو را ترسیم کرده است و مهم این است که در وهله نخست همه برای حضور حداکثری مردم تلاش کنیم و در مرتبه بعد شاخصه های کاندیدای اصلح را تبیین نماییم.