شناسهٔ خبر: 67340980 - سرویس استانی
منبع: حوزه | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان خبر داد:

کرمانی ها بانی ۱۱۰ دیگ غذا برای اطعام در جشن غدیر می‌شوند

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: به لطف الهی در جشن غدیر امسال ۱۱۰ دیگ غذا بین مردم شهرستان های مختلف استان کرمان توزیع می گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام سعید شهابی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این که در ایام غدیر به طور همزمان جشن‌های کیلومتری و اطعام غدیر مورد نظر و توجه می باشد، اظهار داشت: طبعاً جشن‌های کیلومتری در شهرستان‌های با جمعیت بالا شکل می گیرد که امیدواریم مردم به صورت مادی و معنوی از این جشن‌ها حمایت کرده و با حضور خود بتوانیم جشن بزرگ امیر المومنین را در کشور مولای متقیان(ع) پرچمدار بوده و باشکوه برگزار کنیم.

وی افزود: در روز عید غدیر بحث اطعام غدیر را نیز دنبال می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم یک عدد قابل توجه برای امیر المومنین غذا پخت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان همچنین گفت: در بسیاری از شهرستان‌های استان کرمان تعداد ۱۱۰ دیگ غذا به نیت امیرالمومنین در ملأ عام و خیابان‌ها و میادین شهر پخت و از مردم دعوت می‌شود، در ظهر روز عید غدیر خم هر خانواده چند غذا بیشتر آماده کرده و به عنوان جشن و اطعام غدیر بین همسایه‌هایش توزیع کند.

وی ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله توفیق پیدا کنیم با انجام کارهای خرد و کلان جشن ولایت امیرالمومنین(ع) را فریاد بزنیم، خوشحالی کرده و به دنیا اعلام کنیم.