شناسهٔ خبر: 67333279 - سرویس اقتصادی
منبع: آریا | لینک خبر

از ابتدای سال جاری؛

350 ميليارد ريال براي ايمني راه‌هاي بوشهر هزينه شد

صاحب‌خبر -
350 ميليارد ريال براي ايمني راه‌هاي بوشهر هزينه شد
خبرگزاری آریا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 350 میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف برای ایمنی راه‌های استان هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری آریا (بوشهر) حمیدرضا حیدری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 350 میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف برای ایمنی راه‌های استان هزینه شد.
وی با اشاره به اهمیت وجود تابلو و علائم ایمنی و تابلوهای اطلاعاتی در راستای ارتقای ایمنی جاده‌ها افزود: از ابتدای سال تاکنون 2 هزار عدد تابلو و علائم ایمنی راه جدید نصب و 500 عدد تابلو نیز تعمیر شده است.
حیدری ادامه داد: همچنین در بخش تابلوهای اطلاعاتی 400 متر مربع تعمیر و نگهداری و 300 متر مربع تابلو جدید نصب شده است.
وی از احیای 350 کیلومتر خط کشی در این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: نصب 3 کیلومتر حفاظ ایمنی، نگهداری و راه‌اندازی 60 چراغ چشمک زن برقی و خورشیدی از دیگر اقدامات این معاونت در خصوص ایمنی جاده‌ای است.
حیدری یادآور شد: با توجه به وسعت راه‌های روستایی و لزوم ارتقا ایمنی کاربران جاده‌ای، نیازمند 5 هزار میلیارد ریال اعتبار هستیم که با تأمین هر میزان از آن توسط منابع استانی، بدون شک اقدامات مناسبی در خصوص بهبود ایمنی در این محورها صورت خواهد گرفت.