شناسهٔ خبر: 67328997 - سرویس بین‌الملل
منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حمله سناتور آمریکایی به میلیاردر‌های حامی ترامپ

برنی سندرز حامیان مالی دونالد ترامپ در جریان رقابت‌های انتخاباتی 2024 آمریکا را مورد انتقاد شدید قرار داده و آنها را افرادی «طمعکار» خواند.

صاحب‌خبر -

 برنی سندرز ، سناتور آمریکایی از ایالت ورمونت حمله شدیدی به آن گروه از سرمایه‌داران و ثروتمندان آمریکایی کرد که از دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جریان رقابتهای انتخاباتی 2024 حمایت کرده‌اند. به گزارش هیل، سندرز این گروه از افراد را متهم کرد که تحت تاثیر منافع و طمعی که دارند، در جریان حمایت از ترامپ به راحتی دموکراسی آمریکا را رها می‌کنند.

سندرز عنوان کرد: این گروه از افراد بسیار حریص هستند و آنقدر به ثروت و قدرتی که دارند، دلبسته شده‌اند که برای حفظ آن حاضرند دست به هر کاری بزنند. وی حمایت از ترامپ را از جانب آنها، نمونه‌ای از اقداماتشان برای جلب منافع مادی بیشتر دانست. سندرز، تاکید کرد که معتقد است، میلیاردرهای حامی ترامپ، کمتر به فکر مردم بوده و بیشتر به منافع خودشان اهمیت می‌دهند. وی دلیل تلاش آنها برای بازگشت ترامپ را هم مرتبط با همین موضوع دانست.

حمله سناتور آمریکایی به میلیاردر‌های حامی ترامپ

سناتور ایالت ورمونت آمریکا در جریان انتقاد از نوع مواضع این افراد، عنوان کرد: من فکر می‌کنم، حرص و طمع موجب شده این افراد مدام به دنبال کسب منافع بیشتر باشند و از این رو به اعتقاد من، آنها کمتر به اتفاقاتی که برای سالمندان، کودکان و قشر کارگر رخ می‌دهد، توجه می‌کنند. سندرز در نهایت با انتقاد از عملکرد و مواضع این گروه عنوان کرد که برای ثروتمند شدن خود هر کاری انجام می‌دهند و ترامپ دقیقا مشابه خودشان است.