شناسهٔ خبر: 67309369 - سرویس گوناگون
منبع: تسنیم | لینک خبر

خرید و قیمت ترمووال پشت تی وی مستقیم از کارخانه

ترمووال پشت تلویزیون (دیوار پوش ترموود) پنل‌های چوبی می باشند که از چوب ترموود ساخته شده و برای تزیین دیوار پشت تلویزیون بکاربرده می‌شوند.

صاحب‌خبر -

در چند سال اخیر تی وی وال برای دکور کردن بخش تی وی روم به دلیل جلوه خاصی که به دکوراسیون داخلی می بخشد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

ترمووال پشت تی وی و تلویزیون

متریال های مختلفی برای دیزاین دیوار پشت تی وی و تلویزیون وجود دارد اما چوب ترموود به دلیل طبیعی بودن و وجود گره های طبیعی چوب، جلوه بسیار زیبایی به خانه می بخشد.ترمووال  پشت تی وی و تلویزیون از جدیدترین ترند های روز دکوراسیون داخلی بوده که ظاهری مدرن به محیط می بخشد. ترمووال دارای بافت و رنگ طبیعی بوده که باعث حس گرمی و آرامش در حین تماشای تلویزیون در افراد می گردد.

ترمووال چگونه ساخته می شود؟

ترمووال یا تی وی وال پشت تلویزیون از چوب  ترموود  ساخته می شود. ترموود (Thermowood) چوبی است که تحت فرآیند حرارتی ویژه‌ای قرار می‌گیرد تا ویژگی‌های فیزیکی و ساختار آن بهبود یابد. این فرآیند شامل حرارت دادن چوب در کوره های مخصوص در دمای کنترل‌شده است. فرآیند ترمو به چوب دوام، پایداری و مقاومت بیشتری در برابر عوامل محیطی می‌بخشد.

مزایای ترمووال یا تی وی وال

  • تنوع در طرح و رنگ : ترمووال در طیف رنگی متنوع تولید می شود که با هر نوع دکوراسیون مدرن و کلاسیک، قابلیت ست شدن دارد.
  • پایداری بالا : با توجه به عدم جذب رطوبت، ترموود نسبت به چوب‌های معمولی پایدارتر است و تغییرات ابعادی کمتری داشته و دچار ورم کردگی نمی گردد.
  • مقاوم در برابر پوسیدگی و حشرات : فرآیندی که روی چوب مخصوص ترمووال انجام می شود باعث شده که چوب، مقاومت بیشتری در برابر عوامل بیولوژیکی مانند رشد قارچ‌ها، کپک ها و لانه گزینی حشرات پیدا کند.
  • ظاهر زیبا : در فرایند ترمو، رنگ چوب تغییر کرده و تیره‌تر می‌شود که به آن ظاهری زیبا و دلنشین می‌بخشد.
  • قابلیت شستشو : با توجه به ضد آب بودن ترموود، می توان بدون ترس از ورم کردگی، پوسیدگی و تغییر رنگ، اقدام به شستشوی ترمووال نمود.
  • عدم جذب گرد و غبار : با توجه به ساختار ترموود، آلودگی و گرد و خاک به ترمووال نمی چسبد و به مرور زمان ترمووال دچار کثیفی و تغییر رنگ نمی گردد.
  • وزن سبک : با توجه به سبک بودن ترمووال، می توان آن را روی هر دیواری اجرا نمود.

ترکیب ترمووال با ماربل شیت

بکارگیری ماربل شیت بر روی ترمووال، جلوه‌ای خاص را به فضا میبخشد و با اجرای طراحی‌های خلاقانه و منحصر به فرد می توانید محیط دکوراسیون داخلی خود را خیره کننده نمایید. ترکیب ماربل شیت و ترمووال در طراحی دیوار پشت تلویزیون، دیوار پشت تخت خواب، دیوار اتاق نشیمن، یا حتی دکور کافه‌ها و رستوران‌ها می‌تواند بر زیبایی بصری فضا بی افزاید.

ماربل شیت با ظاهر لوکس، براق و مدرن خود، در ترکیب با ترمووال که گرما و دلپذیری چوب را به ارمغان می‌آورد، تعادلی زیبا ایجاد می‌کند که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌سازد. این دو متریال از مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت برخوردار می باشند، و می‌توان از ترکیب این دو متریال در محیط‌هایی نظیر سرویس‌های بهداشتی و حمام استفاده کرد.

رنگ مخصوص ترمووال

با توجه به اینکه ترمووال قابلیت رنگ پذیری دارد می توان با استفاده از رنگ ترموود ، ترمووال را با دکوراسیون هماهنگ کرده و رنگ دلخواه خود را به سادگی بر روی آن اجرا نمود. رنگ مخصوص ترمووال، باعث جلا بخشیدن و زیباتر شدن چوب شده و با نمایان کردن رگه های طبیعی چوب، بر زیبایی آن می افزاید. رنگ ترمووود از آسیب رساندن اشعه نور خورشید به تی وی وال جلوگیری کرده و رنگ آن را ثابت نگه می دارد.

کاربرد ترمووال و تی وی وال

از آنجایی که ترمووال و تی وی وال در برابر رطوبت، گرد و غبار از مقاومت بالاتری نسبت به رنگ و کاغذدیواری برخوردار می باشد می توان از آن برای پوشاندن عیوب دیوارهای آسیب دیده استفاده نمود. از کاربردهای دیگر ترمووال، قابلیت عایق بودن آن می باشد که می توان از آن به عنوان یک عایق گرما، سرما و صوت استفاده نمود. استفاده از تی وی وال، از دیده شدن کابل های تلویزیون جلوگیری کرده و موجب شیک و زیباتر شدن تی وی روم می گردد.

خرید و قیمت ترمووال

امروزه با فراگیر شدن استفاده از ترمووال، بسیاری از شرکت ها اقدام به فروش ترمووال بی کیفیت و حتی تقلبی می کنند که حتی دیده شده ترمووال PVC و MDF بجای ترموود به فروش رسیده است. بنابراین توصیه می گردد قبل از خرید ترمووال، از اعتبار و اصل بودن محصولات آن شرکت مطمئن شوید. گروه نما آلومینیوم، تولیده کننده و فروش مستقیم و بی واسطه ترمووال با قیمت مناسب. لطفا جهت استعلام قیمت ترمووال، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید :

وب سایت : www.namaaluminium.com

تلفن تماس : 09122866451 – 09190307280

"این مطلب تبلیغاتی است"