شناسهٔ خبر: 66977222 - سرویس سیاسی
منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

آنها که آمدند و آنها که در راه‌اند

گفته می‌شود که محمود احمدی‌نژاد امروز و محمدباقر قالیباف فردا برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهند کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - امروز چهارمین روز از مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری است و تقریبا 12 چهره مطرح خود داوطلب کاندیداتوری در این انتخابات شده‌اند . درباره برخی گزینه‌ها نیز همچنان گمانه‌زنی می‌شود؛ حتی روزنامه وطن امروز در گزارشی نوشته که اصلی‌ها هنوز نیامده‌اند!

روز چهارم ثبت‌نام درحالی آغاز خواهد شد که به نظر می‌رسد که احمدی‌نژاد پرحاشیه‌ترین مهمان امروز وزارت کشور باشد چرا که عبدالرضا داوری در کلاپ هاوس خبر داده که حامیانش از 7 صبح امروز مقابل منزل وی جمع شده و راهی ستاد انتخابات کشور خواهند شد. آنطور که گفته می‌شود محمدباقر قالیباف نیز روز دوشنبه را برای ثبت نام در نظر دارد! طبق اخبار غیر رسمی مهرداد بذرپاش نیز فردا را برای ثبت نام انتخاب کرده است.

اول صبح امروز اما شاهد حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد و زریبافان بودیم.

دیروز اما وحید حقانیان، مسعود پزشکیان و علیرضا زاکانی اولین قدم‌ها خود برای کاندیداتوری را برداشتند. زهره اللهیان نیز به عنوان نخستن زن نامزد حضور در این رقابت‌ها شد.  

لازم به ذکر است که در روزهای اول و دوم نیز برخی سیاسیون خود را داوطلب کاندیداتوری در انتخابات تیرماه کرده‌ بودند و در آن میان دوگانه جلیلی - لاریجانی بیش از همه توجه‌ها را به خود جلب کرد. 

غیر از آنها محمدرضا صباغیان (مستقل) ، قدرتعلی حشمتیان (مستقل) ، مصطفی کواکبیان (اصلاح‌طلب) ، عباس مقتدایی (اصولگرا) ، محمود احمدی بیغش(نزدیک به احمدی نژاد)، محمد خوش چهره (مستقل) و عبدالناصر همّتی(اصلاح طلب) نیز وارد مصاف انتخابات شدند.