شناسهٔ خبر: 66967499 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

گلایه نماینده محلات از پروژه‌های نیمه‌کاره مددجویان

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون ۳۶ واحد مسکونی برای مددجویان دلیجان، ۳۶ واحد در خمین و ۴۲ واحد در محلات نیمه‌کاره است که باید هماهنگی لازم برای پرداخت تسهیلات بانکی انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد جلالی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به سالگرد ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام راحل(ره) همواره بر خدمت به محرومان تأکید داشتند و آنان را صاحبان اصلی انقلاب می‌دانستند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون 36 واحد مسکونی برای مددجویان دلیجان ،36 واحد در خمین و 42 واحد در محلات نیمه‌کاره است که باید هماهنگی لازم برای پرداخت تسهیلات بانکی انجام شود. لازم است تسهیلات چهار درصد به مردم پرداخت شود تا توان پرداخت اقساط را داشته باشند.

مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در این نشست گفت: استان مرکزی استان امام راحل(ره) است و راه و روش امام خمینی(ره) محرومیت‌زدایی بود. بنابراین لازم است با رهنمودهای مسئولان استان گامی در جهت کاهش محرومیت برداریم و یک‌بخش از استان را از محرومیت پاکسازی و‌ جشن پاکسازی را برگزار کنیم.

تأکید و توصیه امام راحل توجه به قشر محرومین و مستضعفین بوده است

حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی، امام جمعه موقت اراک نیز در این مراسم با اشاره به در پیش بودن ایام ارتحال امام راحل  اظهار داشت: در آستانه سالگرد امام راحل(ره) و 15 خرداد قرار داریم این در حالی است که تأکید و توصیه امام راحل(ره) توجه به قشر محرومین و مستضعفین و به تعبیر ایشان زاغه‌نشینان بود که با اعتقاد راسخ بر خدمت مسئولان بر محرومان تأکید داشتند.

وی افزود: رویکردی که کمیته امداد در پیش گرفته برای توانمندسازی ولی‌نعمتان ارزش والایی دارد که موفقیت چشمگیری در استان مرکزی طی سال‌های گذشته را شاهد بوده و هستیم و خدماتی که به محرومین ارائه شده قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه هیچ خدمتی بالاتر از خادم محرومین بودن نیست، گفت: کاهش مددجویان کمیته امداد  بخشی مربوط به توانمندسازی آنها توسط کمیته امداد است و بخشی نیز مربوط به مردم با مناعت طبع است که حاضر به تحت پوشش درآمدن توسط کمیته نیستند و خود زندگی می‌گذرانند.

انتهای پیام/711/