شناسهٔ خبر: 65708698 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

ربیعی: مقصرم و نقدها را به جان می‌خرم؛ جبران می‌کنیم

سرمربی ذوب‌آهن گفت: مسئولیت شکست با من است و نقدها را به جان می‌خرم اما قول می‌دهیم که این نتیجه را جبران کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد ربیعی پس از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید و به تیم استقلال خوزستان به خاطر بردی که به دست آورد، تبریک می‌گویم. همچنین از هواداران ذوب‌آهن به خاطر نتیجه امروز عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: امروز در جریان بازی برای ما اتفاقات خوبی نیفتاد و مسئولیت این شکست با من است و بابت آن از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم که در ادامه راه این نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که در ادامه راه روند تیم بهتر خواهد شد و این نتیجه را جبران می‌کنیم و به خاطر شکست امروز از مردم خوب اصفهان عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به صحنه مشکوکی که در نیمه نخست مقابل دروازه استقلال خوزستان رخ داد، گفت: من در ابتدا تصور کردم که داور آن صحنه را پنالتی گرفته است و قطعاً آن صحنه پنالتی بود اما به نظر داور احترام می‌گذارم و منتظر نظرات کارشناسان داوری خواهم بود. 

وی در پاسخ به انتقاد خبرنگاران پیرامون ارسال‌هتی بی‌حاصل بازیکنان این تیم در نیمه دوم بازی گفت: ارسال، جزو تاکتیک ما نبود بلکه ما به دنبال نفوذ از کناره‌ها بودیم و شاید اگر ارسال انجام نمی‌دادیم و به جای آن از پاس‌های عرضی به محوطه جریمه استفاده می‌کردیم، بهتر ضربه می‌زدیم.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: اگر دقت کنید در انتهای نیمه اول با کار ترکیبی از بغل محوطه جریمه وارد شدیم اما ضربه آخر دقت لازم را نداشت و برنامه ما این بود از پشت دفاع چپ و راست حریف نفوذ کنیم؛ اتفاقا ما امروز خیلی کمتر از قبل بازی مستقیم انجام دادیم و بیشتر تلاش داشتیم که با پاسکاری موقعیت بسازیم و طراحی سیستمی هم داشتیم.

وی متذکر شد: ما با 4 دفاع بازی را شروع کردیم تا بتوانیم در کناره‌ها 2 به یک نفوذ کنیم و به نظرم خیلی بیشتر از بازی‌های قبلی‌مان موقعیت ساختیم اما به موازات آن 2 گل هم دریافت کردیم و خودم هم از این موضوع ناراحت هستم.

ربیعی گفت: ما در نیمه اول روی یک شوت گل خوردیم و به غیر از آن هم هیچ موقعیتی به حریف ندادیم؛ در نیمه دوم زمانی که برای جبران فشار می‌آوردیم، اشتباه کردیم و گل دوم را هم خوردیم و هیچ بهانه‌ای هم برای آن وجود ندارد.

وی اذعان داشت: من سعی کردم با بضاعتی که داشتیم پلن‌های مختلفی را با بازیکنانی که در زمین دارم، اجرا کنم. قطعا ایراد داشتیم و نقد به ما وارد است. وقتی بازی را باختیم بهانه‌ای نداریم و من مقصر شکست هستم و نقد همه را به جان می‌خرم؛ هواداران‌مان حق دارند که ناراحت باشند و باید این نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سئوال خبرنگاران درخصوص روند این تیم گفت: قطعا نگران هستیم اما وظیفه ما این است که بتوانیم که این فضا با بررسی کرده و با تحلیل و تدبیر از آن خارج شویم؛ تیم ما جوان است و دوست دارم که بچه‌ها بتوانند از این فشار خارج شوند.

وی ادامه داد: ما تلاش‌مان را انجام خواهیم داد؛ من اینجا آمده‌ام تا بددن گلایه پاسخگو باشم، می‌توانستم بهانه بیاورم اما این رفتار در من نیست، باختیم و نقدها را به جان می‌خریم و تنها قولی که می‌توانم به هواداران بدهم این است که همه تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا دل‌شان را شاد کنیم.

ربیعی درباره بازی هفته بعد و بازگشت به رفسنجان گفت: من 4 سال در مس رفسنجان بوده‌ام و قدردان این باشگاه و مردم خوب رفسنجان هستم و برای نویدکیا آرزوی توفیق دارم. در این وضعیتی که هستیم با زمان خیلی کم 4 روزه باید ریکاوری کنیم. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و طوری باشد که در انتهای سال بتوانیم شادی را به مردم اصفهان هدیه دهیم.

انتهای پیام/170/.