شناسهٔ خبر: 65538680 - سرویس ورزشی
منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

پیروزی پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران

برتری مقابل نفت و گاز گچساران قابل پیش‌بینی بود، اما نمایش آمادگی خریدهای جدید پرسپولیس، پیامی مهم را برای رقبا مخابره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم‌های پرسپولیس تهران و مس رفسنجان از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

ترکیب پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران

لحظات حساس بازی در نیمه نخست

دقیقه ۵: پاس در عمق روی اشتباه حسین کنعانی، محمد عسگری را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه او با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: ارسال زیبای سینا اسدبیگی از روی ضربه ایستگاهی با هد عیسی آل‌کثیر همراه شد و توپ در درون دروازه قرار گرفت، اما داور این گل را با پرچم کمک داور مردود کرد.

ویدئو: ۳۲۶۴۱۶

دقیقه ۴۴: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس با پاس به عیسی آل‌کثیر رسید، اما ضربه او با واکنش گلر حریف همراه شد و توپ در درون دروازه قرار نگرفت.

دقیقه ۵۲: اوستون اورونوف در مقابل محوطه جریمه دو بازیکن گچساران را دریبل زد و در حالی که می‌رفت یک گل زیبا بزند، ضربه آرامش در آغوش دروازه‌بان قرار گرفت.

دقیقه ۶۱: روی یک ضدحمله سریع اورونوف توپ را به سینا اسدبیگی داد که این توپ با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.

ویدئو: ۳۲۶۴۲۵

دقیقه ۷۵: شوت سرکش وحید امیری با واکنش گلر به کرنر رفت.

ترکیب اولیه دوم تیم

پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: اوسمار ویرا

نفت و گاز گچساران:

وحید اصغرزاده، علی حدادی فر، امیرحسین صالحی، محسن آقایی، امین رضایی قلعه، محمدمهدی عسگری، جلیل پناهی، علی قربانخانی، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، ساسان جعفری

سرمربی: پیروز قربانی

شرح گل‌ها:

پرسپولیس ۱ - نفت و گاز گچساران ۰ (دقیقه ۳۸ - مهدی ترابی): مهدی ترابی بعد از حرکت در عرض، توپ را روی دروازه فرستاد و در حالی که وحید امیری موفق به زدن ضربه سر نشد، توپ به صورت مستقیم در گوشه دروازه قرار گرفت و تبدیل به گل شد.

ویدئو: ۳۲۶۴۱۹

پرسپولیس ۲ - نفت و گاز گچساران ۰ (دقیقه ۴۷- دانیال اسماعیلی‌فر): پاس مهدی ترابی در عمق به دانیال رسید و در حالی که او قصد داشت توپ را برای مهاجمان پرسپولیس ارسال کند، سانترش به یکباره در درون دروازه قرار گرفت.

ویدئو: ۳۲۶۴۲۲

پرپسولیس ۳ - نفت و گاز ۰ (دقیقه ۵۵- عیسی آل‌کثیر): اوستون اورونوف در سمت چپ توپربایی کرد و توپ را برای دانیال فرستاد که ضربه اسماعیلی‌فر به بازیکن حریف خورد و در ادامه عیسی توپ را تبدیل به گل کرد.

اخطار:

نفت و گاز گچساران: ساسان جعفری کیا ۷۴ - امیرمحمد منصف ۷۶- مجید تاجیک ۸۳

بهترین بازیکن: اوستون اورونوف
ستاره ازبکستانی پرسپولیس عملکردی بسیار خوب را از خود ارائه کرد و موفق شد با دریبل سریع و عملکردی درخشان، بهترین بازیکن زمین شود. او روی گل سوم هم تاثیر گذاشت.

اتفاق ویژه:
سومین برد متوالی با اوسمار با ورود بازیکنان جدید به ترکیب پرسپولیس همراه بود. این بار آنها بار اصلی تیم را به دوش کشیدند و احتمالا در بازی‌های بعدی نیز فیکس خواهند بود.

انتهای پیام/