شناسهٔ خبر: 64915925 - سرویس بین‌الملل
منبع: تسنیم | لینک خبر

جهاد اسلامی: پاسخ جنایت تروریستی اشغالگران در جنین را می‌دهیم

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه اقدام تروریستی نظامیان صهیونیست در بیمارستان ابن سیناء در جنین جنایت جنگی آشکار است تاکید کرد مقاومت و مردم فلسطین این جنایت اشغالگران را بدون پاسخ نمی‌گذارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به جنایت تروریستی که صبح امروز نظامیان صهیونیست در بیمارستانی در جنین انجام دادند اعلام کرد: اقدام نظامیان صهیونیست در حمله به بیمارستان ابن سینا در صبح امروز بعد از اینکه نیروهای ویژه ارتش این رژیم با لباس غیرنظامی وارد بیمارستان شده و 3 جوان فلسطینی را ترور کردند، یک تجاوز جدید به همه هنجارها و قوانین بین‌المللی بوده و جنایت جنگی آشکار است؛ جنایاتی که اشغالگران به آن عادت دارند.

جهاد اسلامی در ادامه تاکید کرد:نیروهای مقاومت و مردم فلسطین در کرانه باختری و به ویژه جنین هرگز این جنایت اشغالگران را بدون پاسخ مناسب نخواهند گذاشت و قاطعانه پاسخ آن را می‌دهند.

صبح امروز سه‌شنبه نظامیان رژیم صهیونیستی سه جوان فلسطینی (دو برادر به همراه دوست مشترک آن‌ها) را که در یورش اشغالگران به اردوگاه جنین زخمی شده بودند، در بیمارستان ابن سینا شهر جنین به شهادت رساندند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نظامیان رژیم اسرائیل بعد از یورش به بیمارستان، این سه جوان را در طبقه سوم بیمارستان ابن سیناء ترور کردند.

گردان های «القسام» - گردان جنین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، حدود 10 نفر از نظامیان ویژه رژیم صهیونیستی با پوشیدن لباس کادر پزشک، پرستار و لباس زنان فلسطینی به صورت انفرادی وارد بیمارستان شده و به طبقه سوم رفته و سه جوان فلسطینی را با استفاده از هفت تیر که صدا خفه کن داشت، ترور کردند.

 

.

 

با شهادت این سه جوان فلسطینی تعداد شهدای فلسطینی از ابتدای سال میلادی در کرانه باختری و قدس اشغالی به 62 نفر افزایش یافته و تعداد کل شهدای کرانه باختری از ابتدای تجاوزات رژیم اسرائیل به غزه به 381 شهید رسیده است.

انتهای پیام/