شناسهٔ خبر: 63075716 - سرویس بین‌الملل
منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

پهپادهای عراقی پایگاه آمریکایی را بمباران کردند/ عراقی‌ها انتقام سوریه را از آمریکا گرفتند؟

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای عراقی از حمله پهپادی امروز به دو پایگاه آمریکایی در سوریه خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس، منابع رسانه‌ای از حمله پهپادی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در «التنف» و «الرکبان» در سوریه خبر دادند. 

پایگاه التنف مهم‌ترین مقر نظامیان آمریکایی در جنوب شرق سوریه محسوب می‌شود که در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن واقع شده است.

فوری/ حمله پهپادی به مقر آمریکا در عراق

کانال تلگرامی صابرین، در خبری فوری نوشت که مقاومت عراق، در راستای اعلام همبستگی با مقاومت غزه و محکومیت تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین با حمایت آمریکا، دو پایگاه نظامیان آمریکایی در التنف و الرکبان را هدف حمله پهپادی قرار داد. 

از چند روز پیش گروه‌های مقاومت عراقی که در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان فلسطینی برای مداخله مستقیم در تقابل با صهیونیست‌ها و در حمایت از مقاومت فلسطین اعلام آمادگی کرده‌ بودند، رسما به نبرد طوفان الاقصی پیوسته‌اند و طی چند روز اخیر بارها مواضع نیروهای آمریکایی در پایگاه الحریر در شمال عراق و پایگاه عین الاسد در غرب این کشور را هدف حملات پهپادی و راکتی قرار داده‌اند. مقاومت عراق همچنین از چند روز پیش پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی را در سوریه نیز هدف قرار می‌دهد. پایگاه التنف در شرق سوریه و پایگاه آمریکایی در میدان گازی کونیکو در شمال شرق سوریه از جمله مقرهایی است که طی این روزها از سوی مقاومت عراق هدف حمله پهپادی یا راکتی قرار گرفته است.