شناسهٔ خبر: 63017173 - سرویس سیاسی
منبع: شفقنا | لینک خبر

سخنگوی قسام: اسرائیل در بدترین وضعیت خود قرار دارد/ برای نبرد طولانی آماده‌ایم

صاحب‌خبر -

شفقنا- سخنگوی شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از آمادگی خود برای یک نبرد طولانی خبر داده و تاکید کرد که اسرائیل در بدترین وضعیت از زمان تاسیس خود تاکنون قرار دارد.

به گزارش شفقنا، شبکه خبری «الجزیره» قطر شامگاه امروز (پنج شنبه) یک فایل صوتی از «ابوعبیده»، سخنگوی گردان های شهید «عزالدین قسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را منتشر کرد که در آن بر توانایی مقاومت تاکید کرده و به رژیم صهیونیستی هشدار می دهد.

سخنگوی گردان های قسام در این فایل صوتی و در اشاره به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: صورت حساب با دشمن سخت و دردناک خواهد بود و جنایت های آن علیه مسجد الاقصی و مردم ما را بی پاسخ نخواهیم گذاشت.

ابوعبیده ضمن تاکید بر این که پشتیبانی دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی نیز آن را نجات نخواهد داد و بدان کمک نخواهد کرد، خاطر نشان ساخت: هیچ قدرتی در جهان نمی تواند نیروی مقاومت فلسطین را از بین ببرد.

سخنگوی گردان های قسام همچنین ملت های عرب و مسلمان در سراسر جهان را به دفاع از حیثیت خود و مسجد الاقصی فرا خواند و از آزادگان جهان نیز درخواست کرد تا بسیج شوند و در مقابل سفارتخانه های رژیم صهیونیستی و آمریکا در کشورهای مختلف تجمع کنند.

ابوعبیده ضمن تاکید بر این که رژیم صهیونیستی امروزه در بدترین وضعیت خود ظرف 75 سال گذشته یعنی از زمان تاسیس آن در سال 1948 میلادی قرار دارد، به مردم فلسطین اطمینان داد که مقاومت همچنان رویدادهای میدانی را کنترل می کند و می داند چه زمانی باید ضربه بزند.

سخنگوی گردان های قسام در پایان فایل صوتی خود نیز خاطر نشان ساخت که گروه های مقاومت فلسطینی برای یک نبرد طولانی مدت با رژیم صهیونیستی آماده هستند.