شناسهٔ خبر: 62687273 - سرویس استانی
منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

۷۰۰ قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در استان زنجان واگذار می شود

زنجان-معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان،گفت: امروز ۴۰۰ واحد قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در استان با اولویت تعداد خانوار واگذار شد و  تا پایان سال جاری این تعداد به ۷۰۰ قطعه خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، ابوالفضل رفیعی روز یکشنبه در آیین واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین به مشمولان قانونی جوانی جمعیت در محل سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه یکی از سیاستهای مهم دولت، واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط در قانون جوانی جمعیت است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه این مهم در استان زنجان به خوبی به مرحله اجرا در آمده و برای اجرای این طرح در استان استاندار زنجان و مدیرکل راه و شهرسازی استان زحمات زیادی کشیدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان،گفت: امروز ۴۰۰ واحد قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در استان با اولویت تعداد خانوار واگذار شد و تا پایان سال جاری این تعداد به ۷۰۰ قطعه خواهد رسید.

رفیعی تاکید کرد: مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برای اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بسیار تلاش می کنند و زیر ساخت های لازم را به خوبی فراهم می کند.

وی تصریح کرد: استان زنجان در نرخ رشد جمعیت در رتبه هجدهم کشور قرار دارد و این نرخ در استان طی سه سال گذشته ثابت بود و امیدواریم با توجه به اقدامات زیرساختی شاهد افزایش جمعیت در استان باشیم و به بالای یک درصد برسیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بیان داشت: توجه به جمعیت در دستور کار سیاستگذاران عالی کشور قرار گرفته و خوشبختانه سیاست های این بخش در راستای افزایش جمعیت به طور جدی دنبال می شود و برای دستیابی به این اهداف مهم باید گفتمان لازم از سوی رسانه های جمعی ایجاد و به خوبی تبیین شود و رسانه ها در این خصوص گزارش های جامعی را منعکس کنند.

رفیعی افزود: نیروی خلاق جوان و با نشاط نقش بسزایی در جامعه دارد و موارد مندرج در قانون جوانی جمعیت به مرحله اجرا درآمد که از جمله مطالبات مهم مقام معظم رهبری است و دراین خصوص باید مسئولین ذی ربط تلاش کنند.