شناسهٔ خبر: 6246821 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان؛

مردم گیلان در راهپیمایی روز قدس حضور گسترده داشته باشند

رشت - نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی از مردم گیلان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، آیت الله زین العابدین قربانی و محمد علی نجفی در پیامی مشترک از مردم گیلان خواستند تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، به رژیم اشغالگر صهیونیستی پاسخ قاطعانه ای داده و آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین را پاس دارند.

در متن این پیام آمده است: نامگذاری آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز قدس نشانه تدبير و دورانديشی حكيمانه امام راحل (ره) برای حمايت از ملت مظلوم فلسطين بوده تا برای هميشه مساله فلسطين در ياد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نكنند كه بيت المقدس پاره تن اسلام است.                                

 روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستيزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش يكپارچه عليه ظلم و بيداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفيت و توان خويش را به رخ زياده خواهان عالم بكشند.

در واقع حضور پرخروش مردم ايران اسلامی در اين روز همواره به عنوان يك الگو برای تمام علاقمندان به آزادی ملت های ستمديده مطرح است كه می‌تواند فلسطينيان مبارز را در تلاش برای رهايی قدس شريف دلگرم تر كند.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به درگاه ايزدمتعال، از مردم فهيم، آگاه و ولايتمدارگيلان دعوت مي‌ کنیم تا با حضور گسترده و پرشور در راهپيمايی روز جهانی قدس، ضمن تجديد ميثاق با آرمان های بلند امام خميني (ره) و پيروی از منويات رهبرمعظم انقلاب، به رژيم اشغالگر صهيونيستي پاسخ قاطعانه‌ای داده و نشان دهند كه آرمان آزادی قدس شريف و فلسطين عزيز را هرگز فراموش نخواهند كرد و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی این ملت در برابر متجاوزان و غاصبان باشیم.