شناسهٔ خبر: 61138715 - سرویس ورزشی
منبع: میزان | لینک خبر

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳| شکست ماراتن‌گونه ایران بدون سرمربی مقابل بلغارهای قعر جدولی + عکس

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ مقابل بلغارستان شکست خورد و هشتمین باختش را متحمل شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - در ادامه دیدار‌های هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ که به میزبانی دو شهر پاسای فیلیپین و آناهایم آمریکا برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال ایران رده یازدهمی در دهمین بازی خود در این رقابت‌ها از ساعت ۷ صبح امروز (جمعه) به مصاف تیم قعر جدولی بلغارستان رفت که در پایان تیم نصف و نیمه و بدون سرمربی ایران در نبردی ماراتن‌گونه ۳ بر ۲ مغلوب بلغارستان قعر جدولی شد تا ملی‌پوشان کشورمان با قبول هشتمین باخت خود و تنها دو برد، ۹ امتیازی شوند و از رده یازدهم تکان نخورند.

ست‌های این بازی با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۱ بر ۱۵ به سود بلغارهای قعرنشین پایان یافت تا بلغارستان با کسب دومین برد خود و با دو برد و ۱۰ امتیاز چهار پله در جدول رده‌بندی صعود کند و تا رتبه دهم بالا آمد.

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳| شکست ماراتن‌گونه ایران بدون سرمربی مقابل بلغارهای قعر جدولی + عکس

تیم ملی والیبال ایران در این بازی با ترکیب مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، سیدمحمد موسوی، جواد کریمی، علی حاجی پور و محمدرضا موذن وارد زمین شد و علیرضا طلوع‌کیان باتوجه به عدم صدور ویزای بهروز عطایی، نفر اول کادرفنی مقابل بلغارستان بود. 

تیم ملی والیبال ایران با امتیاز فدراسیون جهانی و به دلیل کارشکنی آمریکایی‌ها رتبه جهانی خود را فریز کرده است و نتایج دیدار‌های هفته چهارم با حریفان در آن نقشی نخواهد داشت.

در نخستین دیدار‌های روز چهارم از هفته سوم VNL تیم ملی صربستان در دیدار جذاب ۳ بر ۲ کوبا را از پیش رو برداشت تا شاگردان کولاکوویچ با کسب پنجمین بردشان به راه نهم صعود کنند و به راهیابی به مرحله نهایی امیدوار بمانند و کوبا با دو برد و ۶ امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاد. در مهمترین بازی امروز تیم ملی لهستان ۳ بر یک برزیل را شکست داد تا عقاب‌ها با ۸ پیروزی و ۱۹ امتیاز به رده سوم جدول صعود کنند و برزیل هم با ۷ برد و ۲۲ امتیاز به رده ششم سقوط کرد.

در ادامه بازی‌های روز چهارم و از ساعت ۱۰:۳۰ ایتالیا به مصاف اسلوونی خواهد رفت و ژاپن صدرنشین از ساعت ۱۴:۳۰ رو در روی هلند قرار می‌گیرد. در آخرین دیدار هم صربستان در نبردی سرنوشت‌ساز از ساعت ۲۴ امشب به مصاف فرانسه خواهد رفت.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۳:۳۰ بامداد روز یکشنبه ۱۸ تیرماه در سومین مسابقه هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم برابر آرژانتین صف‌آرایی خواهد کرد و سپس در کمتر از ۲۰ ساعت بعد، در آخرین مسابقه خود به مصاف کوبا خواهد رفت.

انتهای پیام/