شناسهٔ خبر: 61101790 - سرویس بین‌الملل
منبع: شفقنا | لینک خبر

هنیه: دوره تجاوزات اسرائیل بدون پرداخت تاوان آن به سر آمده است

صاحب‌خبر -

شفقنا-«اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: پس ایستادگی نیروهای مقاومت در سنگری واحد، اشغالگران اسرائیلی شکست خورده و با خواری و خفت از اردوگاه جنین عقب‌نشینی کردند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری «شهاب» فلسطین، هنیه اظهار داشت: پیامی آشکار از همه طرف‌ها به دشمن رساندیم که مقاومت در همه میادین حضور دارد و از تحولات جنین به دور نیست، دشمن فورا باید تجاوزاتش را متوقف کند.

پیش از این منابع آگاه در مقاومت فلسطین اعلام کرده بودند که این گروه‌ها از طریق میانجیگران به اسرائیل خبر داده‌اند که در صورت تداوم تجاوزات به شهر جنین و اردوگاه آن، آماده گسترش دامنه درگیری‌ها در مناطق دیگر هستند.

هنیه افزود: همه گزینه‌ها برای پشتیبانی از جنین و قهرمانان آن بر روی میز قرار دارد، عملیات قهرمانانه در تل آویو و آنچه در مناطق مختلف کرانه باختری در جریان دارد تنها بیانگر آن است که مردم فلسطین با همه طیف‌هایش در مناطق مختلف حامی و پشتیبان جنین در نبرد سلحشورانه اخیر بودند.

وی تاکید کرد: مقاومت عنوان و نماد مرد فلسطین و گزینه‌ای راهبردی برای پاسخ به تعرضات و عقب راندن اشغالگران از اراضی‌مان است.

علیرغم شهادت و زخمی شدن چندین فلسطینی، هنیه گفت: مقاومت درسی دندان‌شکن به دشمن داد و خسارت‌های بزرگی بدان وارد کرد، روزهای آتی حجم تکانه‌های شدیدی که مقاومت بر دشمن وارد کرده را مشخص کرده و دشمن را وادار خواهد کرد تا دفعه بعد که به فکر تجاوز به مردم ما بیفتد، ده‌ها بار آن را بررسی کند.

هنیه در پایان خطاب به اسرائیل گفت: زمان تجاوزات اسرائیل به مردم ما بدون پرداخت تاوان آن به سر آمده است، جنین امروز درس مقاومت و پایداری را به شما داد و پیش از آن هم قهرمانان ما در خیابان‌های کرانه باختری و نیز نبرد شمشیر قدس در نوار غزه چنین درسی را به شما داده بودند.

از سوی دیگر، «زیاد النخاله»، دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین هم اظهار داشت: مردم فلسطین با شکست دادن دشمن اسرائیلی در جنین و اردوگاه آن «پیروزی بزرگی» رقم زدند و تیپ جنین با تمام شجاعت و قهرمانی این پیروزی را بزرگ را رهبری کرد.

متن این خبر در خبرگزاری شهاب