شناسهٔ خبر: 59608636 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

میرزازاده: کشتی‌های با حساب و کتابی گرفتم/ کادرفنی تصمیم گیرنده برای آینده خواهد بود

کشتی گیر سنگین وزن فرنگی کشورمان گفت: در این رقابت‌ها حساب و کتاب شده کشتی گرفتم و روی کشتی‌ها تسلط داشتم و اجازه کار به حریفان خودم ندادم و توانستم با یک نتیجه مطلوب به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها برسم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امین میرزازاده پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد. من بعد از رقابت‌های قهرمانی 2022 جهان اولین مسابقاتی بود که شرکت می کردم و خداراشکر می‌کنم که با مدال طلا کارم را در سال جدید آغاز کردم. این قهرمانی با به مردم عزیز کشورم تبریک عرض می کنم و از همه آن ها ممنونم که در این شب‌های قدر ما را دعا کردند تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. 

وی در خصوص مبارزه خود با حریف چینی در فینال عنوان کرد: حریف چینی من یکی از حریفان خوب من است چرا که جزء 10 رنک برتر جهان قرار دارد اما من مقابل او حساب و کتاب شده کشتی گرفتم. روی کشتی مسلط بودم و اجازه کار به این کشتی گیر ندادم و توانستم با یک نتیجه مطلوب به عنوان قهرمانی این رقابت ها برسم. 

میرزازاده درباره اینکه برنامه‌اش برای آینده چیست گفت: همانطور که گفتم مسابقات قهرمانی آسیا اولین تورنمنت من بعد از رقابت های جهانی 2022 بود. در ادامه راه باید دید کادر فنی تیم ملی کشورمان چه تصمیمی درباره ما می گیرند. تمام تلاشم را می کنم اگر دوبنده تیم ملی را بر تن کنم بتوانمم نتایج خوبی را به دست آورم و سهمیه المپیک پاریس را هم کسب کنم.

پایان پیام/