شناسهٔ خبر: 58760332 - سرویس ورزشی
منبع: ایمنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی پی‌اس‌جی برابر بایرن مونیخ

تیم پاری سن ژرمن با وجود چند محروم و مصدوم احتمالی، برابر بایرن بازی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، قهرمانان فرانسه و آلمان روز سه‌شنبه _بیست‌وپنجم بهمن_ در چارچوب دیدار حساس لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی در پارک دو پرنس میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

لیونل مسی بازی حساس تیمش مقابل موناکو را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داد و البته تیمش در این دیدار متحمل شکست سنگینی شد. با این حال، گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی اعلام کرده است که کاپیتان تیم قهرمان جام جهانی آماده است روز سه‌شنبه مقابل بایرن بایستد و مارکو وراتی نیز ممکن است به او ملحق شود تا دوران مصدومیت خود را پشت سر بگذارد.

کیلیان امباپه پس از دست دادن سه بازی اخیر به دلیل مصدومیت از ناحیه ران به تمرینات بازگشته، اما انتظار می‌رود که از او به عنوان یار تعویضی در طول مسابقه استفاده شود. بعید است که گالتیه روی امباپه ریسک کند و از ابتدا در زمین مسابقه به او بازی دهد.

در حالی که رناتو سانچس و نوردی موکیله محروم هستند، پاری سن ژرمن امیدوار است که فابیان رویز بتواند از مشکل ویروسی خود رها شود و در ترکیب اصلی جای خالی رناتو را پر کند. اشرف حکیمی، نونو مندز و سرخیو راموس در بازی روز شنبه روی نیمکت نشستند، زیرا گالتیه حواس خود را به دیدار مهم روز سه‌شنبه برابر بایرن مونیخ معطوف کرده بود و انتظار می‌رود این سه نفر در خط دفاعی مقابل بایرن به همراه مارکینیوش از ابتدا بازی کنند.

ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن:
دوناروما، حکیمی، مارکینیوس، راموس،مندس، رویز، پریرا، وراتی، سولر، مسی و نیمار