شناسهٔ خبر: 58715093 - سرویس سیاسی
منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت:

مسئولین نظام به‌جای دعواهای بی ارزش از خرد جمعی استفاده کنند

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت، کسانی که اعتراض قانونی دارند باید بتوانند مطالبه گری کنند و مسائل و مطالب خودشان را بگویند. مسئولین نظام عوض دعواهای بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند.

صاحب‌خبر -
مسئولین نظام به‌جای دعواهای بی‌ارزش از خرد جمعی استفاده کنند
کد خبر: 596633
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۱۰:۴۵:۰۰

محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت در راهپیمایی 22 بهمن در خصوص راهکار وفاق و وحدت، اظهار کرد: بحمدالله امروز مردم با حضور میلیونی خودشان در جشن انقلاب، نشان دادند بصیر و به ارزش های اصلی انقلاب وفادار هستند. اما مسئولین اجرایی، مقننه و قضایی کشور نباید این حضور را به معنای رضایت مردم از عملکرد مسئولین تلقی کنند.

به گزارش جماران، بخش هایی از گفت و گوی باهنر را در ادامه می خوانید:

  • مردم با هم قهر نیستند، مردم با هم دوست و یکپارچه هستند و نمونه آن همین راهپیمایی 22 بهمن است. با این جنگ ترکیبی پرخرج و پرهزینه ای که نظام استکبار جهانی علیه ملت ایران راه انداخت، امروز مردم دارند جواب می دهند.
  • برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت، کسانی که اعتراض قانونی دارند باید بتوانند مطالبه گری کنند و مسائل و مطالب خودشان را بگویند.
  • مسئولین نظام عوض دعواهای بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند؛ از تک تک کسانی که در کشور هستند و دل در گرو انقلاب دارند، از هر گروه و حزب و دسته و طایفه ای که می خواهند باشند، استفاده کنند.
  • این مردم سرمایه بسیار عظیمی هستند. اگر کسی بتواند از این سرمایه درست استفاده کند، ما تردید نداریم که انقلاب می تواند بسیاری از مشکلات پیش روی خودش را بردارد.