شناسهٔ خبر: 58330953 - سرویس سیاسی
منبع: شفقنا | لینک خبر

انصارلله: اهانت به قرآن برای سوئد تبعات دارد

صاحب‌خبر -

شفقنا- دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز (شنبه) با صدور بیانیه‌ای به آتش زدن قرآن کریم در سوئد واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از وبگاه شبکه المسیره، جنبش انصارالله یمن در این بیانیه از تمامی مسلمانان خواست تا پاسخ محکمی به اقدامات خصمانه علیه مقدساتشان بدهند.

در این بیانیه آمده است:«آن‌چه از اقدامات خصمانه علیه مقدسات اسلامی رخ می‌دهد نشان از میزان ورشکستی اخلاقی و سیاسی دولت‌های غربی دارد».

انصارالله یمن در ادامه دولت سوئد را متحمل تبعات اهانت به مقدسات اسلامی دانست و تأکید کرد که اتفاق افتاده بسیار رذیلانه است و چهره غیر مسئولانه‌ای برای دولتی که اجازه چنین کارهایی می‌دهد، را نشان می‌دهد.

 تعدادی از گروه‌های افراطی در اقدامی هتاکانه اقدام به آتش زدن قرآن کریم در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم کردند که واکنش تند دولت ترکیه و تعدادی از کشورهای اسلامی ازجمله ایران، عربستان سعودی و اردن را نیز به همراه داشت. سخنگوی پلیس سوئد هم گفته است که به رهبر اسلام ستیز حزب راست‌افراطی استرام کورس دانمارک اجازه داده تا در راهپیمایی مقابل سفارت ترکیه، قرآن را بسوزاند.

این خبر را در المسیره ببینید