شناسهٔ خبر: 57282685 - سرویس ورزشی
منبع: ایلنا | لینک خبر

اسکالونی: کنار آمدن با این شکست سخت است

مربی تیم ملی آرژانتین باور ندارد که تیمش برابر عربستان شکست خورده و از اینکه عربستان با دو شوت داخل چارچوب دو گل زده، ابراز تعجب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در نخستین دیدار از روز سوم رقابت‌های فوتبال جام جه9انی 2022 قطر، تیم‌های آرژانتین و عربستان از گروه C به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-1 به نفع عربستان خاتمه یافت. در این بازی لیونل مسی از روی نقطه پنالتی آرژانتین را در دقیقه 10 پیش انداخت ولی عربستان در نیمه دوم دو گل زد و بازی باخته را با برد عوض کرد. دو گل از مسی و لائوتارو در این بازی نیز به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، در مصاحبه با خبرنگاران و در واکنش به این شکست عجیب گفت:«کنار آمدن با این شکست سخت است چون چهار یا پنج حمله کردند و دو گل به ما زدند. فکر می کنم همین دو شوت‌شان داخل چارچوب بود. به چیزی جز برخاستن و ادامه مسیر فکر نمی کنم. نباید بیش از این به شکست پرداخت و باید بلند شد و ادامه داد. البته که روز غم‌انگیزی است.»

اسکالونی ادامه داد:«می دانستیم عربستان چطور بازی می کند و در طول هفته خودمان را به خوبی مهیا کرده بودیم. در مورد دو گل مردود هم باید بگویم که آفساید لائوتارو میلیمتری بود و توسط وی ای آر رد شد. در هر صورت تصمیم داور و وی ای آر درست بود و حرفی ندارم.»