شناسهٔ خبر: 55988494 - سرویس ورزشی
منبع: ایلنا | لینک خبر

هفته ششم لیگ برتر انگلیس

پیش بازی منچستریونایتد - آرسنال: آزمون بزرگ تن هاگ برابر توپچی‌ها

در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ برتر انگلیس تیم‌های منچستریونایتد و آرسنال از ساعت 20 امشب در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در حالی که سایر بخش‌های فوتبال همچنان درگیر پیچ و خم‌های روز پایانی نقل و انتقالات بود، منچستریونایتد و لسترسیتی در کینگ پاور در مرکز بازی قرار گرفتند و تجدید حیات اخیر شیاطین سرخ شایسته ادامه‌دار بود.

گل جیدون سانچو در دقیقه 23، سومین پیروزی در لیگ برتر را برای منچستریونایتد تضمین کرد، تیمی که به دنبال این است که شروع تلخ خود را در این فصل به تاریخ بسپارد. سه برد متوالی مقابل لیورپول، ساوتهمپتون و حالا لسترسیتی، منچستریونایتد را با 9 امتیاز کسب شده از 15 بازی ابتدایی فصل، به رده پنجم جدول رسانده است.

اریک تن هاگ ممکن است تمام روز پنجشنبه را صرف آماده کردن بازیکنانش برای نبرد در لستر کرده باشد، اما سلسله مراتب شیاطین سرخ تا پایان مهلت نقل و انتقالات ساعت 11 شب در پشت صحنه به کار خود ادامه دادند و به طور رسمی از آنتونی و مارتین دوبراوکا در اولدترافورد قبل از دیدار با آرسنال استقبال کردند.

منچستریونایتد برای هشتمین بازی متوالی در یک بازی خانگی در لیگ برتر، نباید به این واقعیت توجه کند که آنها سه شکست متوالی در لیگ برتر را در بازی‌هایی که در روز یکشنبه انجام داده‌اند، متحمل شده است.

آرسنال این فصل شروع خیره کننده‌ای داشته است. تجارت تابستانی میکل آرتتا در حال حاضر حداکثر سود را در لیگ برتر پرداخت کرده و آن‌ها در مسابقه گذشته برابر استون ویلا با نتیجه دو بر یک و گل پیروزی بخش گابریل ژسوس برنده شدند.

مسلماً توپچی‌ها تنها در نیمه اول باید 4 یا 5 گل به خوبی می‌زدند، اما با ادامه روند خود یعنی پاسخ سریع پس از گل خوردن، تیم آرتتا تنها تیم لیگ برتر با رکورد 100 درصد پیروزی در فصل جدید باقی می ماند.

در نتیجه، آرسنال در صدر جدول قرار دارد - با دو امتیاز اختلاف با منچسترسیتی، قهرمان فعلی لیگ - اما بازگشت توپچی ها به فوتبال اروپا قریب الوقوع است زیرا آن‌ها برای اولین بازی خود در لیگ اروپا هفته آینده به زوریخ سفر می‌کنند.

از فصل 1947-1948، آرسنال فصلی را با شش پیروزی متوالی آغاز نکرده است، و در آن سال تا رسیدن به عنوان قهرمانی تمام راه را پیش بردند، اما اولدترافورد محل شکار خوشحالی برای باشگاه شمال لندن نیست که فقط یکی از 15 بازی آخر آن‌ها در خانه یونایتد را برنده شده‌اند.