شناسهٔ خبر: 55918510 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شگرد قهرمان استقلالی کشتی جهان برای شکست ناپذیر بودن

هادی ساروی از چند شگرد خود برای کسب پیروزی مقابل حریفان قدر پرده برداشت.

صاحب‌خبر -

محمدهادی ساروی، نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی صربستان گفت: هدفم در کشتی این است که تا جایی که می‌توانم و شرایط اجازه دهد برای کشورم افتخارآفرینی کنم و پرچم ایران عزیز را در میادین مختلف جهانی به اهتزاز در بیاورم.

ساروی دارنده مدال طلای سال ۲۰۲۱ جهان و نفر سوم المپیک توکیو اهل آمل است و ۲۴ سال سن دارد. کشتی را نیز زیر نظر حسن حسین زاده از مربیان سازنده و مطرح مازندران آغاز کرد. با توجه به اینکه او در خانواده‌ی ورزشی بوده تصمیم گرفته پیگیر ورزش به صورت حرفه‌ای و در بعد قهرمانی باشد.

او در مورد رابطه‌ی خود با سایر کشتی گیران در اردو گفت: ما همه جزء یک تیم هستیم و یکدل، اما به خاطر برخی آشنایی‌های قبلی با برخی از کشتی گیران صمیمیت بیشتری وجود دارد. من با ناصر علیزاده و امیرحسین حاجی پور راحت‌تر هستم.

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مورد شگردش در کشتی گفت: در سرپا بیشتر به دنبال کمرگیری و دست تو هستم و در خاک هم معمولا بارانداز اجرا می‌کنم.

قهرمان آسیا در مورد اینکه به غیر از کشتی به چه ورزش دیگری علاقه دارد گفت: فوتبال را خیلی دوست دارم و یک استقلالی هستم، اما علاقه خاصی هم به تیم نساجی مازندران دارم. 

او در مورد شرایط تمرینی گفت: تمرینات پرفشار و سختی را پشت سر می‌گذاریم، از طرفی فشار‌های اردو از جمله دوری از خانواده، شرایط قرنطینه و فضای خسته کننده نیز بر ما تأثیر می‌گذارد، اما وقتی جواب زحمت‌های خود را با یک مدال خوشرنگ می‌گیریم تمامی این خستگی‌ها از تنمان در می‌آید.

ساروی گفت: همه‌ی کشتی گیران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و کادر فنی و فدراسیون نیز نهایت تلاش خود را کرده است. امیدوارم که با توکل بر خدا و دعای خیر مردم حاصل این تلاش‌ها کسب مدال‌های خوشرنگ و عنوان قهرمانی در رقابت‌های جهانی صربستان باشد.