شناسهٔ خبر: 55051069 - سرویس ورزشی
منبع: ایسنا | لینک خبر

رحمتی: به جای اردوی خارجی، ۲ بازیکن خارجی می‌گیریم

امیرعلی عوض‌پور

سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید هزینه اردوی خارجی را صرف جذب ۲ بازیکن خارجی خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

مهدی رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت اردوی تیمش اظهار کرد: سعی کردیم طبق برنامه‌ پیش برویم و بعد از تمرینات اراک یک اردوی ۹ روزه را در شهریار تدارک دیدیم. هفته اولش با برگزاری یک دیدار دوستانه مقابل امیدهای پرسپولیس به پایان رسید. از آن‌ها تشکر می‌کنم که با ما بازی کردند. بازیکنان امروز ریکاوری دارند، فردا استراحت می‌کنند و از پس‌فردا هفته سوم تمرینات را شروع می‌کنیم. با توجه به کمبودهایی که داشتیم وارد بازار نقل و انتقالات شدیم.

او ادامه داد: تیم‌ فصل گذشته را حفظ کردیم و تمایلی به جدایی همین تعداد بازیکن که جدا شدند را هم نداشتیم. با این حال بازیکنان خیلی خوبی به تیم اضافه کردیم و کمی زمان می‌برد تا بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شوند. سعی کردیم بازی‌های تدارکاتی خوبی را تا شروع لیگ برتر داشته باشیم. بعد از پایان این اردو به اراک می‌رویم و یک بازی دوستانه هم آنجا خواهیم داشت و بعد از آن دوباره به تهران می‌آییم و در آن اردو ۴ یا ۵ مسابقه برگزار خواهیم کرد تا به آمادگی کامل برسیم.

سرمربی آلومینیوم اراک اضافه کرد: اردوی خارجی نداریم و سعی کردیم به جای هزینه‌هایی که قرار است برای اردوهای خارجی صرف شود، بازیکنان خوب جذب کنیم. مجموعه بازیکنان ما تکمیل هستند و نیاز به نفرات خاصی داریم اما با مصوبه هیات مدیره ۲ بازیکن خارجی به ما اضافه خواهند شد تا در خط جلوی زمین‌مان دیگر مشکل خاصی نداشته باشیم. این مشکل در فصل گذشته ما را اذیت کرده بود.

او درباره زمان بندی فشرده لیگ گفت: در فصل‌های گذشته این برنامه وجود داشت اما باید برنامه تمرینی درستی وجود داشته باشد و شرایط ریکاوری خوب فراهم شود. امکانات لازم سخت افزاری نیاز است و اگر این امکانات وجود نداشته باشد، بازیکنان آسیب می‌بینند و این آسیب به تیم می‌رسند.

رحمتی درباره وضعیت تیم ملی بیان کرد: نمی‌خواهم به حواشی بپردازم و باید فوتبالی حرف بزنیم. آقای اسکوچیچ در شرایطی که کمتر کسی این تیم را به عهده می‌گرفت، پذیرفت سرمربی تیم ملی باشد و در حالی که داشتیم از جام جهانی حذف می‌شدیم، تیم را به جام جهانی برد اما متاسفانه در فوتبال ما برخی باتوجه به منافع خودشان صحبت می‌کنند و تصمیم می‌گیرند. همه می‌گوییم ایرانی هستیم و مرام و معرفت داریم اما با اسکوچیچ که تیم ملی را در شرایط سخت به جام جهانی برد این‌گونه رفتار می‌شود.

او اضافه کرد: باید اجازه می‌دادیم اسکوچیچ کارش را انجام دهد. اگر کی‌روش در آن برهه از زمان سرمربی تیم ملی می‌شد هم اکنون می‌گفتم حق او است که تیم را به جام جهانی ببرد. ما باید به اسکوچیچ امکانات می‌دادیم و بعد از او توقع نتیجه می‌داشتیم. اردوی قطر را دیدید که چه شرایط بدی ایجاد شده بود. امکانات را برای او فراهم نکرده بودیم و به نظر من حق او است که با تیم ملی به جام جهانی برود.

سرمربی آلومینیوم اضافه کرد: امیدوارم کسانی که برای فوتبال ایران تصمیم می‌گیرند که خواسته‌هایشان را کنار بگذارند و تصمیمات فوتبالی گرفته شود. این بحث‌ها و صحبت‌ها بین بازیکنان هم در سال‌های حضور خودمان در تیم ملی هم وجود داشت و ما سعی نمی‌کردیم به این مسائل بپردازیم. من با بازیکنان تیم ملی ارتباط دارم و صمیمی هستیم. از آن‌ها می‌خواهم تمرکزشان بیشتر روی فوتبالشان باشد.

او ادامه داد: بگذارند کسانی که صاحب فوتبال هستند برای فوتبال ایران تصمیم بگیرند. از بازیکنان می‌خواهم تا پای جان برای فوتبال ایران تا پای جان برای تیم ملی ایران زحمت بکشند و هر چه که دارند بگذارند. امیدوارم در جام جهانی بتوانیم نتایج در خور شأن فوتبال ایران کسب کنیم.

انتهای پیام