شناسهٔ خبر: 54875548 - سرویس ورزشی
منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نام نیوکمپ رسما تغییر کرد/عکس

اسپاتیفای از امروز رسما یکی از اسپانسرهای باشگاه بارسلونا شد و نام آن نه تنها روی پیراهن باشگاه به چشم خواهد خورد که به نام ورزشگاه نوکمپ هم اضافه می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از امروز اول جولای، قرارداد بین باشگاه بارسلونا و کمپانی اسپاتیفای، رسما اعتبار پیدا خواهد کرد. به همین دلیل این پلتفرم محبوب موسیقی لوگوی خود را روی لباس تیم‌های بانوان و مردان بارسلونا قرار می دهد. همچنین به عنوان بخشی از این قرارداد همکاری، لوگوی اسپاتیفای کنار نام ورزشگاه نوکمپ قرار خواهد گرفت و اکنون این استادیوم با نام "Spotify Camp Nou" شناخته خواهد شد. نام اسپاتیفای از امروز در جای جای ورزشگاه به چشم می خورد و اسپورت به همین مناسبت تصاویر جدیدی از ورزشگاه را منتشر کرد:

نام نیوکمپ رسما تغییر کرد/عکس نام نیوکمپ رسما تغییر کرد/عکس نام نیوکمپ رسما تغییر کرد/عکس

بر اساس گفته‌های الکس نوراستورم از مدیران شرکت اسپاتیفای، دلیل شروع این همکاری بسیار ساده بود. همه چیز درباره وصل کردن طرفداران به خواننده‌های مورد علاقه آن‌هاست. طرفداران بارسلونا و عاشقان موسیقی در پلتفرم اسپاتیفای در سرتاسر دنیا به هم متصل می‌شوند و یک جامعه بزرگ را شکل می‌دهند. این همکاری دنیای موسیقی و فوتبال را به همراه دارد.

نام نیوکمپ رسما تغییر کرد/عکس نام نیوکمپ رسما تغییر کرد/عکس

البته اکثر این صحبت‌ها جنبه تبلیغاتی خواهند داشت و اتفاقی در شکل کارکرد این پلتفرم پخش موسیقی رخ نخواهد داد. با این حال اسپاتیفای قول داده که پلتفرم جدیدی برای هنرمندان به وجود می‌آورد که بتوانند به راحتی با طرفداران باشگاه بارسلونا در ارتباط باشند.

نام نیوکمپ رسما تغییر کرد/عکس

مشخص است که اسپاتیفای قصد دارد با تبلیغات در بازی‌های بارسلونا کاربران بیشتری را به استفاده از این سرویس پخش موسیقی تشویق کند. همچنین این تبلیغات باعث می‌شوند که افراد بیشتری با برند اسپاتیفای آشنا شوند. تبلیغات اسپاتیفای کاملا منطقه‌ای خواهد بود. مثلا طرفداران اسپاتیفای در اروپا ممکن است تبلیغ یک خواننده را مشاهده کنند و طرفداران اسپاتیفای در هند هم ممکن است تبلیغ یک خواننده دیگر را ببینند. تبلیغات اسپاتیفای به شکل محلی می‌تواند در جذب کاربران جدید بسیار تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: