شناسهٔ خبر: 54612769 - سرویس ورزشی
منبع: جماران | لینک خبر

مسی به بارسلونا برگشت

لیونل مسی بعد از اتمام فصل و انجام مسابقات ملی، به بارسلونا برگشت تا ضمن استراحت در این شهر، در جشن عروسی هم تیمی سابق خود هم شرکت کند.

صاحب‌خبر -

جی پلاس, لیونل مسی، اسطوره بارسلونا که فصل گذشته این تیم را ترک کرد و راهی پاری سن ژرمن شد، بعد از اتمام فصل و مسابقات ملی، راهی بارسلونا شده تا تعطیلات خود را در این شهر سپری کند.

اولین فصل حضور لیونل مسی در ترکیب پاری سن ژرمن و جدایی این ستاره محبوب از بارسلونا چندان برای او خوب پیش نرفت و این بازیکن نتوانست درخشش گذشته خود را در تیم جدیدش تکرار کند. اما اوضاع در رده ملی برای لیونل مسی متفاوت شده و او در یک سال اخیر موفق به فتح دو جام با لباس تیم ملی آرژانتین شده است. حالا فصل برای لیونل مسی به پایان رسیده و این بازیکن در روزهای اخیر در حال سپری کردن تعطیلات بوده است.

لئو مسی و لوئیس سوارز، دو ستاره سابق کاتالان ها در حال حاضر در بارسلونا حضور دارند و هر دو بازیکن طی چند روز آینده به خانواده های شان ملحق خواهند شد. مسی آخرین روزهای تعطیلات خود را در شهر بارسلونا سپری می کند و همچنین به نظر می رسد لیونل مسی قصد دارد در این مدت در مراسم عروسی یوردی آلبا، دوست و هم تیمی سابق خود در بارسلونا نیز شرکت کند. 

در نهایت این بازیکن در تاریخ چهار جولای به تور پاری سن ژرمن در ژاپن ملحق شده و رسما تمرینات پیش فصل خود را آغاز می کند. لیونل مسی بارها در هفته های اخیر وعده داده که فصل دوم در پاری سن ژرمن برای او متفاوت خواهد بود و این بازیکن قصد دارد درخشش گذشته خود در لیگ قهرمانان را در این تیم تکرار کند.

jmqffopd