شناسهٔ خبر: 54059833 - سرویس استانی
منبع: موج | لینک خبر

رئیس کل دادگستری مازندران تأکید کرد:

حمایت دستگاه قضایی استان مازندران از شرکت های دانش بنیان

موج نیوز

رئیس کل دادگستری مازندران درجلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان گفت: در سال‌های گذشته دادگستری استان برای حل مشکلات تولیدکنندگان تلاش‌های بسیاری کرده است و امسال هم درجهت تحقق شعار سال، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را در دستور کار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رئیس محترم قوه قضائیه درخصوص حمایت از تولید و شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع، شرکت های دانش بنیان در حل مسائل حوزه اشتغال آفرینی و تولید می توانند بسیار تأثیرگذار باشند و همه ما مکلف هستیم در جهت اجرای فرمان مقام معظم رهبری مسئولانه، اگاهانه، مدبرانه و دلسوزانه برنامه ریزی کنیم تا مشکلات و موانع برطرف و به اهداف عالی تحول و تعالی دستگاه قضایی نیز برسیم.

وی با تأکید بر قانون گرایی و قانون محوری خاطرنشان ساخت: اگر در همه مسایل قانون فصل الخطاب و محور تصمیم گیری ها باشد موانع و مشکلات در حوزه تولید و اشتغال به وجود نمی آید و منافع عمومی، منابع طبیعی و بیت المال در معرض آسیب قرار نمی گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: با همکاری، همدلی و تعامل بین مسئولان قضایی، اجرایی، بخش خصوصی و شرکت های دانش و بر مبنای ارائه راهکارهای مشترک و استفاده از ظرفیت های قانونی می توان در راستای تحقق شعار سال حرکت کرد.

شایان ذکر است؛ نشست پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با حضور کلیه اعضا برگزار شد و در ابتدای نشست وضعیت معادن و سنگ شکن های واقع در حریم آثار تاریخی شهرستان سوادکوه بررسی و تعیین تکلیف، همچنین گزارشی از سوی مدیرکل اقتصادی استانداری درخصوص فعالیت شرکت های دانش بنیان و مشکلات و راهکارهای حمایتی ارائه شد.