شناسهٔ خبر: 53189969 - سرویس استانی
منبع: موج | لینک خبر

امیررضا رجبی:

راه اندازی سامانه جامع تجارت، نظارت بر کالا‌ها و توزیع

موج نیوز

رییس سازمان صمت خراسان رضوی بیان کرد: مردم اگر در رابطه با اصناف و بازاریان با مشکلی مواجه شدند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیررضا رجبی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: نظارت ۴۷۰ بازرس بر بازارهای ایام نوروزی در خراسان رضوی.

رجبی در ادامه تاکید کرد: مردم هم در رابطه با اصناف و بازاریان اگر با مشکلی مواجه شدند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند و با توجه به ورود زائران و مسافران و این که بیشتر آن‌ها مدت زیادی در شهر مشهد نخواهند بود و باید به شهر خود بازگردند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی همچنین متذکر شد: به بازرسان تاکید شده مواردی که در محل شکایت قابل حل است همانجا سریع رسیدگی شود.

وی اظهار کرد: با توجه به راه اندازی سامانه جامع تجارت ، نظارت بر کالا‌ها و توزیع آن‌ها راحت‌تر شده است و ۷۶ هزار تولید کننده، وارد کننده و توزیع کننده استان، دارای "کد نقش" از این سامانه هستند که در این سامانه وضعیت هر کالایی از زمان تولید، انبار، عمده فروشی و دیگر موارد قابل رصد است.

رجبی در خاتمه خاطرنشان کرد: درج قیمت تولید کننده بر روی محصول که از بهمن ماه پارسال اجرایی شد نقش مهمی در کاهش قیمت‌ها داشته است و هم اینک هزار و ۵۰۰ قلم محصول استان مشمول ثبت قیمت تولید کننده شده است.