به گزارش تایلند نیوز، این شرکت با مفهوم «تقویتکننده سیستم ایمنی» آماده است با بازار نوشیدنیهای سالم در حال رشد سریع همراه شود و انتظار دارد در سال ۲۰۲۲ پایگاه مشتریان خود را به افراد در سن کار و نوجوانان گسترش دهد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مدیر بازاریابی این شرکت گفت: همهگیری طولانیمدت کووید ۱۹ باعث شده مصرفکنندگان بیشتر از سلامت خود آگاه شوند.
وی افزود: مصرفکنندگان به دنبال محصولاتی هستند که به تقویت ایمنی آنان و پرورش قدرت درونی آنان کمک کند.
به ویژه تقاضای فزاینده برای نوشیدنی کاربردی و نوشیدنی گیاهی چندین برند نوشیدنی در تایلند را بر آن داشته تا محصولات خود را در این حوزه عرضه کنند. در نتیجه بازار نوشیدنیهای کاربردی علیرغم چشمانداز اقتصادی نامطمئن رشد قوی داشته است.
نتایج تحقیقات بازار شرکت کانتر(Kantar) نشان داد تا ژوئن ۲۰۲۱ ارزش بازار نوشیدنیهای کاربردی علیرغم محدودیتهای شدید در تایلند ۲۰.۵ درصد رشد کرد.
در همین حال شرکت تحقیقات بازار مینتل(Mintel) گزارش کرد ۴۷ درصد از مصرفکنندگان تایلندی به غذاها و نوشیدنیهایی علاقه دارند که به تقویت سیستم ایمنی آنان کمک میکند. این بدون شک به این معناست که بازار نوشیدنیهای کاربردی ظرفیت رشد بیشتر را دارد.
با تقاضای زیاد در بازار نوشیدنیهای سالم تیپکو ۲ خط تولید آبمیوه جدید از آبمیوههای کاربردی و آبمیوههای گیاهی را معرفی میکند. برای آبمیوه کاربردی این شرکت چهار طعم آبمیوه را ارائه میدهد و خط تولید آبمیوههای کاربردی گیاهی دارای ۲ طعم است.
وی تاکید کرد: تیپکو پایگاه مشتریان خود را به افراد در سن کار و نوجوانان گسترش خواهد داد زیرا این گروهها قدرت خرید بالایی دارند.