شناسهٔ خبر: 52154206 - سرویس ورزشی
منبع: برترین‌ها | لینک خبر

کونته: رد شدن چنین گلی در انگلیس باورنکردنی بود

آنتونیو کونته، با وجود شکست تیمش مقابل چلسی از عملکرد بازیکنان تاتنهام راضی به نظر می‌رسد.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: آنتونیو کونته، با وجود شکست تیمش مقابل چلسی از عملکرد بازیکنان تاتنهام راضی به نظر می‌رسد.

تاتنهام که طی هفته‌های اخیر نتایج فوق العاده ای کسب کرده بود امروز پا به استمفوردبریج گذاشت اما نتوانست کار خاصی مقابل چلسی انجام دهد و با دو گل از این تیم شکست خورد؛ موضوعی که باعث شد طلسم آنتونیو کونته مقابل تیم سابق خود همچنان حفظ شود.

آنتونیو کونته در پایان بازی گفت: "مطمئنا امروز با توجه به برخی مصدومیت‌ها انتخاب ترکیب اصلی سخت بود اما در عین حال من به بازیکنانم افتخار می‌کنم زیرا فکر می کنم تلاش زیادی مقابل چلسی انجام دادیم.

کونته: رد شدن چنین گلی در انگلیس باورنکردنی بود

در نیمه اول داور یک گل ما را مردود اعلام کرد و من مفصل با او صحبت کردم. دیدن مردود شدن این گل در انگلیس باورنکردنی بود. شاید در ایتالیا 50-50 باشد اما در انگلیس نه؛ باورنکردنی است. همچنین کارت زرد تانگانگا مرا بسیار آزار داد. این شیوه بازی او را تغییر داد و ما مجبور شدیم او را تعویض کنیم."

کونته در ادامه گفت: "فکر می‌کنم در سه بازی که مقابل چلسی انجام دادیم، مسابقه امروز را بیشتر دوست داشتم. احتمالا به خاطر تلاشی است که انجام دادیم. البته در نیمه دوم بازی جام اتحادیه نیز عملکرد خوبی داشتیم. ما برای بازی مقابل چلسی در حال پیشرفت هستیم اما در این لحظه، رویارویی با این نوع تیم ها بسیار دشوار است زیرا آنها 11 بازیکن ندارند، آنها 22 یا 23 بازیکن در سطح بالا دارند. من از نگرش و تلاش بازیکنانم راضی بودم و به آنها افتخار می کنم."