شناسهٔ خبر: 51835614 - سرویس ورزشی
منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

نویدکیا: با حذف سپاهان و فولاد در آسیا فاجعه در فوتبال ما رخ می‌داد

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: امیدوارم شرایط فوتبال کشور به مرور زمان حرفه‌ای تر شود و اگر در این فصل سپاهان و فولاد به لیگ قهرمانان آسیا صعود نمی‌کردند فاجعه بزرگی برای فوتبال ما رخ می‌داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان با اشاره به صعود سپاهان و فولاد به لیگ قهرمانان آسیا گفت :  با این اتفاقات که اخیر روی داد مشخص شد که اگر این موارد برطرف نشود سال‌های اینده این اتفاقات دوباره تکرار می‌شود و امیدوارم روزی برسد که شرایط فوتبال ما حرفه‌ای تر شود و این مشکلات تکرار نشود و بقیه باشگاه‌ها هم بتوانند از حق خودشان دفاع کنند.

نویدکیا: با حذف سپاهان و فولاد در آسیا  فاجعه بزرگی در فوتبال ما رخ می‌داد

وی ادامه داد: تیم فولاد کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و می دانیم که به طور قطع  بازی سختی‌ مقابل این تیم خواهیم داشت.

نویدکیا تاکید کرد: بازیکنان ما با قاطعیت در جریان حساسیت این دیدار هستند و در گرفتن سه امتیاز این بازی مصمم هستند چرا که از دست دادن سه امتیاز هر دیدار در از دست دادن شانس قهرمانی تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: بخاطر نتایجی که در هفته‌های قبل گرفتیم تحت فشار بودیم اما هفته قبل بازی خوبی در برابر پدیده داشتیم و باید روند را به همین شکل پیش ببریم.