شناسهٔ خبر: 51167805 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راشد:

سطح مسابقات پارا آسیایی، کیفیت خوبی داشته است

رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در مورد سطح مسابقات پارا آسیایی جوانان توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

 

ماجد راشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح مسابقات پارا آسیایی جوانان گفت: از دولت بحرین جهت برگزاری مسابقات پارا آسیایی جوانان تشکر می‌کنم. از موقعی که این مسابقات آغاز شده، همه چیز طبق برنامه بوده و سطح مسابقات، کیفیت مطلوبی داشته است. مهم این است که ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند، در آینده بتوانند در سطح بالاتری قرار بگیرند.

او در مورد ورزشکاران ایران که در این مسابقات شرکت کردند، تصریح کرد: تیم ایران، یکی از تیم‌های خوب است که در حال حاضر سرمایه گذاری خوبی روی جوانان کرده است. ایران نه در تنها در بزرگسال، بلکه در رده جوانان هم در حال فعالیت است و ان شاالله با وجود جوانانی که در این مسابقات هستند، بتواند در مسابقات پارالمپیک، شرکت کند.

راشد در خصوص بحرین که میزبان این دوره از مسابقات بود، گفت: مشکلاتی از قبیل مسافت هتل وجود دارد. در بحرین مسافران زیادی حضور دارند و مشکلاتی وجود دارد. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که این مسابقات، به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

او در پایان اظهار کرد: روز معلول را به همه ورزشکاران ایرانی تبریک می‌گویم. از جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنم. امیدوارم در مسابقات پیش رو، معلولان ایران عملکرد خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/