شناسهٔ خبر: 51130497 - سرویس سیاسی
منبع: تقریب | لینک خبر

به مناسبت هفته معلولین؛

برگزاری رزمایش همدلی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها

بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها به مناسبت روز و هفته معلولین ، برای خانواده های تحت حمایت این بنیاد که معلول هستند اهداء ویلچر و سبد کالا را در برنامه خود قرار داده است.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه خبرنگاران افتخاری خبرگزاری تقریب، فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها با تبریک روز جهانی معلولین به معلولان کشورمان اظهار کرد: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها به مناسبت روز و هفته معلولین، برای خانواده های تحت حمایت این بنیاد که معلول هستند اهداء ویلچر و سبد کالا را در برنامه خود قرار داده است.

چوپانی تصریح کرد: قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با همکاری خیرین و نیکوکاران استان تهران هزینه بیش از 1000 دستگاه ویلچر را جمع آوری کرده است که قسمتی از این هدایا برای معلولین استان تهران و همچنین برای معلولین استان های کم برخوردار کشور بالاخص استان های سیستان و بلوچستان،کهگیلویه و بویر احمد،اردبیل،ایلام،بوشهر،کرمان،چهار محال بختیاری،خراسان جنوبی،خراسان شمالی،خوزستان،کردستان،کرمانشاه،لرستان فراهم شده است.

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها در همین خصوص ادامه داد: ارزش ریالی هر یک از این دستگاه ها بیست و سه میلیون ریال معادل دو میلیون و سیصد هزار تومان است و علاوه بر اهدای این ویلچرها، اهدای پک سبدکالا را نیز برای این عزیزان در برنامه کاری خود قرار داده ایم، که در روز 9 آذر با یاری پروردگار این مهم در قالب رزمایش همدلی برگزار شد.

وی در پایان از خیرین و نیکوکاران استان تهران و سراسر کشور جهت همکاری با بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/