شناسهٔ خبر: 50695156 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ برتر والیبال؛

میزبانی سپاهانی‌ها از شاگردان تندروان با چاشنی ویدئو چک / رونمایی از هورسان جدید با مسعود آرمات

رقابت‌های هفته ششم از دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های میزبان پیگیری خواهد شد.

هورسان رامسر – فولاد سیرجان ایرانیان

تیم والیبال هورسان رامسر امروز در حالی میزبان تیم  سیرجانی خواهد بود که مسعود آرمات را روی نیمکت خود دارد. مسئولان باشگاه هورسان رامسر پس از شکست در هفته پنجم فرساد سعیدی را برکنار کردند و مسعود آرمات را جایگزین او کردند تا بتوانند شرایط خود را در جدول بهبود بخشند. تیم والیبال هورسان با شکست ۳ بر صفر برابر پاس گرگان با ۵ شکست و بدون برد در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد. آرمات در اولین دیدار خود روی نیمکت هورسان برابر مدافع عنوان قهرمانی قرار گرفته است و باید با سعید رضایی با تجربه مقابله کند.

در مقابل هم شاگردان سعید رضایی با شکست در بازی هفته قبل خود در پی پیروزی در خانه حریف هستند. آن‌ها در بازی قبلی خود ۳ بر صفر مغلوب پیکان شدند تا دومین شکست سیرجانی‌ها رقم بخورد. فولاد سیرجان کار بسیار سختی برابر هورسان رامسر به جهت تغییر در کادر فنی این تیم دارد و برای جا نماندن از رقبای مدعی خود باید در بازی امروز پیروز زمین بازی را ترک کند. سیرجانی‌ها با ۳ برد و ۲ شکست در رده ششم جدول قرار دارند.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – شهرداری ارومیه

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته ششم مهمان طلایی پوشان سپاهان است. سپاهان که تجهیزات ویدئو چک را به صورت خود جوش تهیه کرده شرایط را با وجود این سیستم برای نماینده ارومیه سخت کرده است. جدال شهرداری ارومیه و سپاهان در اصفهان از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و به نوعی صدرنشین جدول را مشخص خواهد کرد. شاگردان تندروان برابر سپاهان کار سختی را خواهند داشت. همچنین تقابل تفکرات ۲ مربی جوان و خوب کشورمان در اصفهان بسیار حائز اهمیت است.

سپاهانی‌ها هم در حالی به مصاف شهرداری ارومیه خواهند رفت که تا پایان هفته پنجم لیگ برتر بدون شکست صدر نشین هستند. شاگردان محمدی راد در سپاهان در بازی قبلی خود ۳ بر یک برابر لبنیات هراز آمل به پیروزی رسیدند و با ۵ برد و بدون شکست صدرنشین لیگ برتر باقی ماندند.

برنامه کامل هفته چهارم دور رفت لیگ برتر والیبال مردان:

  • ساعت ۱۶ –سالن شهید صدر رامسر / هورسان رامسر – فولاد سیرجان ایرانیان
  • ساعت ۱۶ –سالن المپیک گنبد / شهرداری گنبد – پیکان تهران
  • ساعت ۱۶ – سالن اختصاصی شهداب یزد / شهداب یزد – پاس گرگان
  • ساعت ۱۶ – سالن شهید گل‌عباسی ورامین / شهرداری ورامین – مس رفسنجان
  • ساعت ۱۶ –سالن زاگرس مریوان/ راه‌یاب ملل مریوان – سایپا تهران
  • ساعت ۱۶ – سالن پیامبر اعظم (ص) آمل / لبنیات هراز آمل – آذرباتری ارومیه
  • ساعت ۱۷ – سالن ۲۵ آبان اصفهان / فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – شهرداری ارومیه

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/