شناسهٔ خبر: 50474147 - سرویس ورزشی
منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

نتایج فوتبال باشگاهی در اروپا:

شکست سیتی و تساوی لیورپول در شب گلزنی قدوس

شکست منچسترسیتی، تساوی لیورپول و پیروزی منچستریونایتد و رئال مادرید از مهمترین نتایج امشب (۸ آبان) فوتبال باشگاهی در اروپا است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در چارچوب هفته دهم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی با ۲ گل مغلوب میهمانش کریستال پالاس شد، چلسی با ۳ گل نیوکاسل را شکست داد و با ۲۵ امتیاز در صدر جدول ایستاد، لیورپول با تساوی ۲ - ۲ مقابل برایتون متوقف شد، آرسنال ۲ به یک در زمین لسترسیتی به برتری رسید، برنلی ۳ - ۱ برنت‌فورد را مغلوب کرد، تک گل بِرِنت‌فورد را سامان قدوس به زیبایی وارد دروازه‌ی برنلی کرد و ساوتهمپتون با ۱ گل از سد میزبانش واتفورد گذشت، دیدار تاتنهام با منچستریونایتد هم با گل‌های رونالدو ۳۹، کاوانی ۶۴ و رشفورد ۸۶ به سود یونایتد پیگیری به پایان رسید.

در هفته دوازدهم لیگای اسپانیا، رئال مادرید ۲ به یک میزبانش الچه را شکست داد و با ۲۴ امتیاز صدرنشین شد، سویا هم با ۲ گل اوساسونا را مغلوب کرد و هم امتیاز با رئال در رده دوم جدول ایستاد، و امشب (۸ آبان) بارسلونا با آلاوس مسابقه می‌دهد.

در آغاز هفته یازدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا آتالانتا و لاتسیو ۲ - ۲ مساوی شدند و ورونا - یوونتوس از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه هم تورینو میزبان سامپدوریا است؛ و در ادامه هفته دهم بوندس لیگای آلمان بایرن مونیخ ۵ - ۲ در زمین یونیون برلین پیروز شد، دورتموند با ۲ گل کلن را شکست داد، فرایبورگ ۳ - ۱ گریترفورت را مغلوب کرد، بایرلورکوزن با ۲ گل مغلوبِ ولفسبورگ شد و ماینتس ۲ - ۱ در زمین آرمنیا بیلفلد به پیروزی رسید.
 
<div id="video-display-embed-code_437833" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/829366/437833?width=400&height=300"></script></div>