شناسهٔ خبر: 49928173 - سرویس استانی
منبع: موج | لینک خبر

سردار میرحیدری خبر داد:

برگزاری 1920 برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در اصفهان

موج نیوز

فرمانده انتظامی استان اصفهان از برگزاری ۱۹2۰ برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در اصفهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در نشست صمیمانه اصحاب رسانه با فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی " پلیس هوشمند، امنیت پایدار"  گفت: ۱۳۵ برنامه منسجم در مرکز استان و بیش از ۱۹۰۰ برنامه در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی در خصوص برنامه های هفته نیروی انتظامی توضیح داد: صبحگاه عمومی در ستاد انتظامی استان با حضور نماینده، ولی فقیه، استاندار و اعضای شورای تامین، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، ارتباط مستقیم با مردم، اجرای رزمایش مشترک با یگان‌های حفاظت ادارات، غبارروبی گلزار‌های شهدا و حضور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه از جمله برنامه‌های هفته نیروی انتظامی است.

این مقام انتظامی افزود: تشکیل شورای اداری با محوریت پلیس، جلسه شورای تامین، نشست با روابط عمومی کل ادارات، تجلیل از ۳۰۰ سرباز نمونه، نشست ایتام نیروی انتظامی، نشست با خانواده شهدا و ایثارگران انتظامی استان و جلسات تجلیل از کارکنان ناجا توسط دستگاه‌ها از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در استان است.

سردار میرحیدری گفت: ارتباط ۲سویه مردم و جامعه امروز متفاوت از گذشته و سایر کشورها در حال گسترش است و پلیس برای رسیدن به جایگاه واقعی خود روندی صعودی داشته است.

وی همچنین در ارتباط با دستاوردهای نیروی انتظامی استان بیان داشت: پلیس آگاهی اصفهان رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده همچنین در بخش تشخیص و بخش جانی، پلیس آگاهی رتبه اول و در حوزه سرقت نیز موفق به کسب رتبه سوم کشور شده‌ است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس فتا اصفهان رتبه اول کشور را از لحاظ عملکرد به خود اختصاص داده و پلیس پیشگیری نیز دارای رتبه نخست و پلیس راهور رتبه سوم را در کشور از آن خود کرده‌اند.