شناسهٔ خبر: 48390005 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مازندرانی‌ها از امروز بر روی تشک مسابقات جهانی

کشتی گیران مازندرانی از امروز رقابت خود را در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در مجارستان آغاز می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از امروز و به مدت ۳ روز در شهر بوداپست برگزار می‌شود که در روز نخست کشتی گیران ساروی روی تشک می‌روند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم علی یحیی پور در دور نخست با آرتیومیج بوگوسلاوسکی از لیتوانی می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف نوردانات آیتانوف از قزاقستان می‌رود. در این وزن ۱۵ نفر حضور دارند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم علی رضایی دیگر کشتی گیر ساروی در دور اول با آنوشاوان بارسقیان از ارمنستان مسابقه می‌دهد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان شاتیک الایدار از قزاقستان وآکمال سایدوف از ازبکستان می‌رود. در این وزن ۲۳ نفر حضور دارند.

رقابت‌های مرحله مقدماتی ۵ وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از ساعت ۱۴ امروز به وقت ایران، آغاز می‌شود.

فردا در وزن ۷۱ کیلوگرم نیز سیدحسن اسماعیل نژاد بابلسری در دور نخست به مصاف گئورگی ناتوبیدزه از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده دیدار بین مارسیو از آیون مولداوی و تچاریس کوگیومتسید از یونان مبارزه می‌کند. در این وزن ۲۳ نفر شرکت کرده اند.
انتهای پیام/س