شناسهٔ خبر: 47912022 - سرویس ورزشی
منبع: ایرنا | لینک خبر

تساوی استقلال و پدیده در نیمه نخست

تهران- ایرنا- تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده مشهد در نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده مشهد از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه امروز(دوشنبه) در دیداری معوقه از هفته ۲۱ لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

قضاوت این دیدار برعهده کمیل غلامی است و ایوب غلامزاده و عسگر محمدی وی را همراهی می‌کنند.

آبی‌های تهران در حالی پا به این میدان گذاشتند که در روزهای اخیر اظهارات جنجالی و انتقادات شدید «فرهاد مجیدی» سرمربی استقلال از «احمد مددی» مدیرعامل این باشگاه و واکنش‌ متقابل مددی، استقلال بحران‌زده را به حاشیه‌ بیشتری برده بود.

استقلالی‌ها بدون احتساب این دیدار، با ۲۲ بازی و ۳۷ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و امیدوار به لغزش سپاهان و پرسپولیس ۴۸ امتیازی هستند و پیروزی در این دیدار و سایر دیدارهای باقی‌مانده برای آنان حیاتی محسوب می‌شود.

در سوی دیگر، پدیده نیز با ۲۸ امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفته است. نکته جالب توجه در مورد این بازی این است که تقابل استقلال و پدیده در ورزشگاه آزادی نخستین مصاف سیدمهدی رحمتی و فرهاد مجیدی به عنوان دو کاپیتان اسبق استقلال در قامت سرمربی دو تیم خواهد بود.

نخستین حرکت رو به جلو توسط استقلال در دقیقه ۴ صورت گرفت و ارسلان مطهری با وجود عبور از میلاد فراهانی موفق نشد از زاویه بسته توپ را برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کند و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از گذشت ۳۰ دقیقه، همچنان بازی با روند  متعادلی پیگیری می‌شد و فرصت قابل توجهی روی دروازه هیچکدام از تیم‌ها ایجاد نشد.

در دقیقه ۳۵ حرکت خطرناک بازیکنان پدیده با شوت کریمی از کنار دروازه به بیرون رفت و یک دقیقه بعد نیز دریبل جعفری با ضربه بد وی راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد.

با این حال خطرناک ترین موقعیت بازی در دقیقه ۲+۴۵ از سوی استقلال ایجاد شد اما ضربه سر مطهری توسط علی نعمتی از روی خط دروازه بیرون آورده شد.

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، وریا غفوری، محمد نادری، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری.
سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب پدیده

میلاد فراهانی، علی نعمتی، احسان حسینی، رضا یزدان دوست، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان، امیر حسن جعفری، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین کریمی، مهرداد بایرامی و عرفان معصومی.

سرمربی: سیدمهدی رحمتی