شناسهٔ خبر: 47258123 - سرویس سیاسی
منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه ادامه دارد

موشک باران شدن آسمان تل آویو

صاحب‌خبر - گردان‌های قسام در پاسخ به جنایت صهیونیست ها، ده‌ها راکت به سوی تل آویو شلیک کردند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از کانال خبری صابرین نیوز، گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در کشتار زنان و کودکان، ده‌ها راکت به سوی تل آویو شلیک کرد. بر اساس این گزارش، ساختمانی در تل آویو مستقیم هدف این حمله قرار گرفته است. همچنین خبر‌ها از شنیده شدن انفجار در شهر حولون در استان تل آویو حکایت دارد.
ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد حمله به تل آویو در پاسخ به حمله به سران شاخص فلسطینی در حمله هوایی به اردوگاه الشاطی صورت گرفته است.
کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی از زخمی شدن شدید یک اسرائیلی در بمباران شهر رمت گن در شرق تل آویو خبر داد. این در حالی است که نیرو‌های امدادی رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک اسرائیلی در پی بمباران موشکی شهر مت گن از سوی غزه خبر دادند. طبق گزارش الجزیره، موشک‌های شلیک شده در فرودگاه بن گوریون، رمت گن، ریشون لتسیون و الطیبه در فلسطین اشغالی فرود آمده است. سخنگوی گردان‌های قسام گفته است ما خود را برای بمباران شش ماهه و پیاپی آماده کرده ایم.
همچنین خبر‌ها از توقف فعالیت‌های فرودگاه بن گوریون حکایت دارد. برخی منابع صهیونیستی اعلام کرده‌اند خسارت در رمت گن بسیار زیاد است. حداقل پنج ساختمان و نیز چندین مغازه و خودرو آسیب دیده‌اند
حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه
مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها، اراضی اشغالی از جنوب تا شمال را هدف حملات موشکی خود قرار داده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حملات گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری با پاسخ‌های کوبنده گروه‌های مقاومت فلسطین مواجه شده است و پیام‌های هشدار فرماندهان مقاومت به صهیونیست‌ها در دفاع از ملت مظلوم فلسطین تا پای جان، موجی از ترس و وحشت را میان صهیونیست‌ها برانگیخته است. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق مسکونی و اردوگاه‌های نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده‌اند که به شهادت و زخمی شدن زنان و کودکان منجر شده است.
الجزیره اعلام کرد سفارت آمریکا در تل آویو به دلیل وضعیت امنیتی موقتاً خدمات معمول خود را به حالت تعلیق در آورد.
رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند موشک‌های که به تازگی به سمت سرزمین های اشغالی پرتاب شده دارای کلاهک‌های بزرگی است. ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام: ما خود را آماده کردیم که به یاری خدا، تل آویو را برای ۶ ماه متوالی بمباران کنیم. به محض اینکه بمباران یک برج غیرنظامی در غزه را اعلام کردید، موشک‌های ما به سمت تل آویو سرازیر شد.
گردان القسام حملات موشکی به تل آویو را از سر گرفتند.
صدای ممتد آژیر‌های هشدار در جنوب و شرق تل آویو، بت یام و حولون به گوش می‌رسد.
کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد در حمله مقاومت به تل آویو یک صهیونیست به هلاکت رسید. حال یک صهیونیست که در حمله موشکی اخیر به تل آویو زخمی شده، وخیم است.
افزایش شهدای غزه به ۱۳۹ شهید از جمله ۳۹ کودک
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۱۳۹ شهید خبر دادند. همزمان سفارت فلسطین در مصر اعلام کرد بیمارستان‌های مصری برای پذیرش مجروحان از نوار غزه آماده هستند. به گزارش ایسنا، به نقل از الجزیره، در پی ادامه تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و به ویژه مناطق مسکونی این باریکه منابع فلسطینی اعلام کردند شمار شهدای نوار غزه به ۱۳۹ شهید شامل ۳۹ کودک و ۲۲ زن افزایش یافته است.
همچنین جنگنده‌های صهیونیستی نواحی مختلف نوار غزه و یک مجتمع مسکونی در غرب غزه را هدف گیری کردند.
در مقابل نیروهای مقاومت فلسطین نیز از عصر روز جمعه بالغ بر ۲۰۰ موشک به اراضی اشغالی شلیک کردند.
بامداد امروز شنبه نیز نیروهای مقاومت در پاسخ به هدف گیری منزلی مسکونی در اردوگاه الشاطی سدیروت، اشدود و عسقلان را موشک باران کرد که به آتش سوزی گسترده و قطعی برق در اشدود منجر شد.
در همین راستا سفارت فلسطین در مصر اعلام کرد به دستور عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر بیمارستان‌های این کشور در حالت آماده باش برای پذیرش مجروحان از نوار غزه قرار گرفتند.
این سفارتخانه اعلام کرد که ۱۰ آمبولانس مصری برای انتقال مجروحان حملات در غزه به گذرگاه رفح رسیدند.
شورای سازمان های حقوق بشر فلسطین نیز از جامعه جهانی خواست برای حفاظت از غیرنظامیان غزه فوراً وارد عمل شوند.
حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بامداد امروز برای ششمین روز متوالی از سرگرفته شد.