شناسهٔ خبر: 47124631 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار پیشوا:

مشاغل گروه یک و ۲ در پیشوا مجاز به فعالیت هستند

پیشوا- فرماندار پیشوا با تاکید بر تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و اصناف گفت: مشاغل گروه یک و ۲ در پیشوا مجاز به فعالیت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان پیشوا در شرایط نارنجی قرار دارد و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در این شرایط صنوف گروه‌های شغلی ۱ و ۲ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

عباسی از همراهی و همکاری عموم مردم به ویژه کسبه و بازاریان در بهبود وضعیت شهرستان از قرمز به نارنجی، تشکر و قدردانی کرده و عنوان داشت: برای نابودی کامل این ویروس نیازمند تداوم همکاری‌ها بوده و دستورالعمل‌ها باید با کیفیت بالاتری رعایت شوند.

وی افزود: عدم رعایت اصول بهداشتی موجب بغرنج‌تر شدن وضعیت و آسیب‌های فراوان جانی و اقتصادی به عموم مردم و صاحبان کسب و کار می‌گردد لذا از شهروندان درخواست می‌شود همواره خود را به رعایت شیوه‌نامه‌ها مقید بدانند.

فرماندار پیشوا گفت: در وضعیت نارنجی، دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری با دو سوم و سایر دستگاه‌ها با یک دوم کارکنان فعالیت کرده و مأموریت‌های اداری غیر فوری لغو می‌شود و برگزاری مراسم و تجمعات همچنان ممنوع بوده و تشکیل جلسات در فضای سربسته حداکثر تا ۲۰ نفر مجاز است.

عباسی اظهار داشت: بر اساس مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت گروه‌های شغلی ۱ و ۲ در شرایط قرمز و نارنجی مجاز بوده و صنوف متخلف در شهرهای قرمز به مدت سه هفته و در شهرهای نارنجی به مدت ۲ هفته تعطیل می‌شوند.