شناسهٔ خبر: 46979501 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

باند سارقان خودرو در پردیس دستگیر شدند

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از کشف دو دستگاه خودرو سرقتی و دستگیری ۴ سارق خودرو در یک عملیات غافلگیرانه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، سرهنگ بهزاد عبدیان در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارقان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های خودرو و تلاش مأموران کلانتری 14 فاز 11 شهر پردیس بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی‌های اولیه و تحقیقات میدانی مأموران انتظامی خودروهای مسروقه کشف و ضبط و در این جریان 3 مرد و 1 زن که از متهمان سابقه‌دار شهرستان نیز بودند دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به نوع دستگیری سارقان بیان داشت: طی یک قرار صوری از پیش تعیین‌شده در یک عملیات غافلگیرانه سارقان توسط پلیس شناسایی و درنهایت اقدام به دستگیری صورت گرفت.

 سرهنگ عبدیان در ادامه گفت: در بازجویی‌های انجام‌شده سارقان به سرقت خودرو اقرار کرده و متهمان روانه زندان و پرونده‌های مقدماتی تشکیل‌ و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ ز