شناسهٔ خبر: 45958010 - سرویس ورزشی
منبع: راه دانا | لینک خبر

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی هاکی روی یخ

دکتر صالحی امیری بعد از ظهر امروز (یکشنبه 10 اسفند ماه) با حضور در ایران مال و پس از بازدید از سالن های مختلف پیشرفته بدنسازی و پزشکی ورزشی از اردوی تیم ملی هاکی روی یخ بازدید کرد. ب

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی کمیته ملی المپیک، رئیس کمیته ملی المپیک پس از دیدار با مسولان و مدیران ایران مال  و بازدید از اماکن مختلف ورزشی و پزشکی ورزشی پیشرفته آن از اردوی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان که به منظور حضور در مسابقات  فیلیپین و آقایان که برای مسابقات آسیایی سنگاپور تشکیل شده است، بازدید کرد.

اردوی هاکی آقایان
در این بازدید مجید شایسته عضو هیات اجرایی، حمید سجادی مدیر ورزش ایران مال ، فرهادی مدیر اجرایی ایران مال  و جمعی از مسوولان و مدیران آن و محسن میر مشاور رئیس کمیته و سرپرست موزه ملی ورزش و کاوه صدقی سرمربی هاکی روی یخ حضور داشتند.
اردوی هاکی بانوان
سید رضا صالحی امیری در بازدید از اردوی تیم ملی هاکی روی یخ گفت: قبل از هر چیزی باید از مردم ایران دعوت کنم که این مجموعه بزرگ را که باعث غرور ملی است از نزدیک ببینند، بخش عظیمی از این مجموعه، ورزشی است و حقیقتا می دانیم توسعه مراکز فرهنگی ورزشی باید با حمایت ملی باشد.
وی ادامه داد: اگر مردم عزیز از این ظرفیت بازدید کنند احساس غرور خواهند داشت چرا که ظرفیت ملی ایران عالی است .
رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص هاکی روی یخ گفت: وجود جوانان با انگیزه مثل صدقی که چهل ورزشکار را در این رشته نوپا ، جذاب و نشاط آفرین جمع کرده است جای تقدیر دارد و اگر اصحاب رسانه و رسانه ملی به این رشته توجه کنند  به طور حتم باعث رشد هر چه بهتر آن خواهد شد.
در این بازدید شایسته نیز اظهار کرد:  تقریبا هفتاد درصد ایران مال فرهنگی است؛  پیست یخی این مجموعه بی نظیر است و دارای مجموعه پزشکی ورزشی و امکانات مجهزی است که به طورحتم سال آینده امکان سرویس  دهی خوبی به ورزشکاران خواهد داشت.
وی افزود: در ادامه سالن بولینگ را افتتاح خواهیم کرد و در آینده نزدیک شاهد افزایش امکانات ورزشی ایران مال نیزخواهیم بود و انشاءلله بتوانیم میزبان شایسته ای برای مردم عزیز باشیم.
کاوه صدقی
در این بازدید با اهدا لوح از کاوه صدقی، اعظم سنایی و فرزاد هوشیداری توسط رئیس کمیته ملی المپیک تقدیر شد.
انتهای پیام؛