شناسهٔ خبر: 43998531 - سرویس اقتصادی
منبع: آریا | لینک خبر

آغاز طرح معافیت 23 درصدی کارفرمایان از حق بیمه سهم کارفرمایی در آذر بایجان شرقی

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا - کارفرمایان واحدهای تولیدی صنعتی و خدماتی آذربایجان شرقی در صورت بکار گیری نیروی کار جدید از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی از دو سال معافیت 23درصدی حق بیمه سهم کارفرما برخودار می شوند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی اظهار کرد: کارفرمایان واحدهای تولیدی صنعتی و خدماتی می تواننددر صورت جذب نیروی کار جدید مورد نیاز خود بدون محدودیت در بکارگیری نیروی کار از بین فارغ التحصیلان با مدرک تحصیلی لیسانس بهبالا از مزیت های این طرح بهره مند شوند.
فتحی با اعلام شرایط برخورداری کارفرمایان از مزایای پیش بینی شده دراین طرح افزود: در صورت بکارگیری نیروی کارجدیداز فارغ التحصیلان دانشگاهی توسط کارفرمایان حق بیمه سهم کارفرما و 3 درصد حق بیمهبیکاری توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب کارفرما واریز خواهد شد.
وی در خصوص شرایط لازم برای بهره مندی کارفرمایان از این طرح و تسهیلاتویژه آن تصریح کرد: شرایط کارفرمایان برای برخورداری از این طرح، دارا بودن مجوز فعالیتاز مراجع رسمی کشور، داشتن کد کارگاهی تامین اجتماعی، ثبت نام در سامانه مشوق بیمهایاست Moshavegh.mcls.gov.ir.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در بخش دیگری به شرایطبهره مندی نیروی کار جدید از این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: داشتن حداقل مدرکتحصیلی لیسانس، دارا بودن سن کمتر از 38 سالو ثبت نام در سامانه Moshavegh.mcls.gov.ir و درمجموع حداکثر سابقه تامین اجتماعی آنها قبل از بهره مندی از این طرح از 36 ماه تمام کمترباشد برای کارجویان ضروری است.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA