شناسهٔ خبر: 43833598 - سرویس اجتماعی
منبع: تسنیم | لینک خبر

نخستین پرش گروهی "بیس جامپ" از بلندترین برج پرچم کشور + تصاویر

به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و بزرگداشت پیامبر و ابراز همدردی با جانباختگان حادثه دانشگاه کابل، نخستین پرش گروهی بیس جامپ از بلندترین برج پرچم کشور در منطقه عباس آباد انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمد حسین پناهی، هماهنگ کننده این تیم چتربازی در این باره اظهار کرد: رشته بیس جامپ یا پرش ایستگاهی و پرش از ارتفاع ثابت از زیرمجموعه‌های رشته ورزشی چتربازی است که جزء ورزشهای پرریسک و پرهیجان در دنیاست.

وی با بیان اینکه نخستین پرش گروهی بیس جامپ در اراضی عباس آباد، از برج پرچم این منطقه گردشگری که بلندترین برج پرچم ایران و سومین برج پرچم بلند دنیاست، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و بزرگداشت پیامبر و ابراز همدردی با جانباختگان حادثه دانشگاه کابل و با حمایت شرکت نوسازی عباس اباد و سازمان ورزش شهرداری تهران انجام شد، افزود: این جنس ورزشها، هم برای کسی که این ورزش را انجام می‌دهد و هم برای تماشاگران جذاب و هیجان انگیز است و باعث تخلیه هیجانات و نشاط اجتماعی می‌شود لذا مدیریت شهری فعالیت‌های این حوزه را حمایت می‌کند. برهمین اساس شهرداری تهران از این برنامه حمایت و اجازه داد که این برنامه در اراضی عباس آباد برگزار شود.

هماهنگ کننده  این تیم چتربازی  با معرفی بهزاد پاینده، محمد رئوف، ارشا اقدسی، سید اکبر فتاحی و مصطفی شهبازی به عنوان بیس جامپر هایی که امروز از ارتفاع 147 متری این برج پرچم پریدند، ادامه داد: ویژگی دیگر پرش امروز این است که این چتربازها برای رسیدن به نوک برج پرچم مجبور بودند 750 پله نردبانی را از داخل برج بالا بروند و با توجه اینکه مقطع بالای برج که پرش از آنجا انجام می‌شود بسیار باریک و ایستادن در آن سخت و دشواراست، این پرش را متهورانه و پرهیجان تر کرده است.

پناهی در پایان از شهردار تهران، مدیران اراضی عباس آباد،سازمان ورزش شهرداری تهران  و قرارگاه ثارالله به دلیل حمایت از برنامه‌های اینچنینی و صدور مجوز برگزاری این برنامه چتر بازی تشکر کرد.

انتهای پیام/