شناسهٔ خبر: 43339582 - سرویس استانی
منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نماینده مردم ابهر وخرم‌دره:

۲ میلیون ایرانی با تایید مجلس سهام عدالت می گیرند

زنجان- نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح جاماندگان سهام عدالت به مجلس در قالب طرح دو فوریتی ارائه شده است، گفت: با تایید مجلس شورای اسلامی دو میلیون جامانده سهام دریافت خواهند کرد.  

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار،  حجت‌الاسلام حسن شجاعی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل جهاد دانشگاهی زنجان، مبارزه جدی با فساد را از ماموریت‌های خود اعلام کرد و گفت: لازمه مبارزه با فساد داشتن تقوا است.

وی با بیان اینکه اگر با فساد مقابله نشود فساد منتشر خواهد شد، اظهار کرد: حساسیت مدیران نسبت به فساد کم بوده است.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سوابقی از فساد در استان زنجان وجود دارد که موجب تشکیل پرونده‌هایی در قوه قضائیه شده است، گفت: باید از منبعی که بوی فساد می‌آید حساسیت به خرج داد.  

شجاعی تاکید کرد: صیانت از دستگاه‌های اجرایی وظیفه نمایندگان مجلس است و برخی انتصابات در آموزش و پرورش با سفارش خارجی اتفاق افتاده است.

وی در خصوص اختصاص خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: اهل سوار شدن به خودروی دنا نیستم و پژو دریافت کردم.  

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم اختصاص یک میلیارد یورو به وزارت بهداشت، گفت: این موضوع در حال بررسی است.  

شجاعی بر لزوم ضرورت اتحاد و انسجام در مجمع نمایندگان استان زنجان تاکید کرد و گفت: عدم اتحاد و انسجام ضربه جدی به استان وارد می کند و باید وحدت بین نمایندگان مجلس استان تقویت شود.  

وی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه درآمد رتبه ۱۵ کشور را دارد، تصریح کرد: این استان در جذب بودجه درسطح کشور رتبه ۲۸ را دارد.  

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح جاماندگان سهام عدالت به مجلس در قالب طرح دو فوریتی ارائه شده است، افزود:  با تایید مجلس شورای اسلامی دو میلیون

جامانده، سهام دریافت خواهند کرد.